luni, 7 iulie 2014

Vine vara, bine-mi pare, am crema cu protectie de soare: crema hidratanta cu argan si SPF 30 de la 100% Pure Cosmetics

http://biobunatati.ro/product.php?id_product=5357
Sau mai bine zis vine in sfarsit vara, dupa un iunie in care m-am simtit ca pe vremuri in Olanda, unde vedeai soarele doar de sarbatori.

Eu nu prea ma stresam inainte cu protectia solara a tenului in viata de zi cu zi; am inceput sa folosesc crema cu argan de la 100% Pure la recomandarea unor prietene cu ten asemanator cu al meu, iar faptul ca avea protectie solara inclusa (30, nu oricum) a venit ca un fel de bonus. Asta pana sa ma duc de 1 mai in Delta si sa constat ca dupa o plimbare de 2 ore cu barca toata lumea era prajita pe fata, mai putin eu care n-aveam nimic. Si-am zis hopa, stai ca e de bine.

Se discuta mult pe tema protectiei solare a tenului ca un must have al ritualului de frumusete, eu personal insa urasc cremele de protectie solara, mi-e suficient sa ma dau cu ele la mare, doar n-o sa imi petrec inca vreo 5 luni pe an intinzand zilnic chestii greu de intins si lipicioase pe mine. Pe de alta parte da, ultravioletele (UVA si UVB) accelereaza imbatranirea pielii (de efecte serioase gen cancer de piele nu mai vorbesc) si favorizeaza aparitia ridurilor, iar pielea este expusa la radiatii pe tot parcursul anului, nu doar cand ne ducem la mare. Iar varianta creme pentru ten care sa faca si treaba buna si sa aiba si protectie solara mie mi se pare cea mai buna.  

Dupa cum spuneam, eu folosesc crema asta (sunt pe punctul sa o termin pe a treia) pentru ca mi se pare cea mai buna din tot ce am folosit in ultimii multi ani, cel putin pentru tenul meu mixt-matur. Hidrateaza, dar nu ingrasa, ajuta la mentinerea elasticitatii pielii (arganul din ea sa traiasca) si ii da acesteia o textura fina fara sa simti ca ti-ai turnat ulei pe fata (ca la majoritatea cremelor hranitoare). La tenul mixt dupa o anumita varsta (in cazul meu de pe la 33-34 de ani) incepe sa fie o adevarata aventura sa obtii un echilibru intre hidratare-prevenirea ridurilor-controlul sebumului pe zonele grase. Crema asta e perfecta. Nici nu e de mirare de altfel ca nu lasa urme grase, factorul de protectie 30 este obtinut printr-o cantitate maricica de oxid de zinc (25%).

Un alt avantaj este ca are recipient cu pompita airless, ceea ce exclude contaminarea continutului in momentul folosirii.

Singurul dezavantaj pe care i l-am gasit e ca atunci cand o aplici pe fata arata exact ca o crema de plaja (o pasta alba adica) care nu se intinde la fel de usor ca o crema fluida, insa se absoarbe foarte repede daca o masezi si nu lasa nicio urma. 

Crema se potriveste tuturor tipurilor de ten si ofera o protectie solara mai mult decat suficienta. Sincera sa fiu, sa ai si hidratare, si efect antirid, si protectie solara, si sa mai si mearga la orice ten mi se pare o performanta.. dar intr-adevar oamenii de la 100% Pure se pricep la performante de-astea.

Ingrediente:
Ingrediente active: oxid de zinc 24,8 %
Ingrediente inactive: suc din frunze de aloe barbadensis ( suc de aloe organica (1), ulei de argania spinosa kernel (argan), extract de semințe de rosa canina (măceș), tocopherol (vitamina E), extracte din euphorbia cerifera (ceară candelilla), frunză de camellia sinensis (ceai verde organic) (2), frunză de rosmarinus officinalis (rozmarin), origanum vulgar (oregano), thymus vulgaris (cimbru), citrus grandis (semințe de grapefruit), hydrastis canadensis (gențiană), lonicera caprifolium (caprifoi japonez) și scoarță de cinnamomum zeylanicum (scorțișoară)
1 origine organică garantată de SGS Organic
2 origine organică garantată de Oregon Tilth Certified Organic


Crema costa 105 lei pentru 50 ml si o gasiti aici. Pentru vara, daca nu pentru tot anul, vi-o recomand cu incredere.

2 comentarii:

  1. se poate folosi si pt.copii de 1 an?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic da, practic nu a fost gandita pentru copii si ar trebui incercata mai intai pe o bucatica de mana sa vedeti daca e ok.
      Aici sunt creme de protectie solara facute special pt copii http://biobunatati.ro/category.php?id_category=422

      Ștergere