vineri, 7 martie 2014

Piatra de alaun - deodorant natural si eficient

http://biobunatati.ro/product.php?id_product=5355
Ceva vreme am fost foarte reticenta la ideea de piatra de alaun, mi se parea ca intre o piatra si un deodorant e o diferenta cam mare si, in plus, am multe experiente negative cu deodorantele bio dar si conventionale (pana la deodorantul Jason cu tea tree care a fost o revelatie). Dar cum am zeci de clienti incantati de piatra de alaun mi-am zis sa incerc.. si, supriza: este foarte, dar foarte eficienta.

Ce este piatra de alaun

Este asa-numita piatra-acra pe care o foloseau barbatii pe vremuri dupa barbierit pentru efectul antiseptic si de oprire a sangerarilor. Este un mineral cu denumirea stiintifica potassium alum (fara legatura cu aluminiul cel periculos din deodorantele clasice).
Este un produs 100% natural.

Cum se foloseste piatra de alaun

Piatra se umezeste sub un jet de apa si se aplica pe piele. Poate fi aplicata si dupa dus pe pielea umeda, caz in care nu mai este nevoie sa umeziti piatra. 
Se poate folosi ca deodorant, ca aftershave/dupa barbierit sau pe orice zona a pielii cu taieturi sau iritatii. Se poate folosi inclusiv pe pielea copiilor, in cazul intepaturilor de tantari, de exemplu.

Avantajele folosirii pietrei de alaun

- e foarte eficienta timp de 24 de ore
- nu lasa urme pe piele sau pe haine
- este inodora si incolora
- spre deosebire de deodorantele bio, piatra de alaun este usor antiperspiranta, stratul de mineral pe care il lasa la suprafata pielii blocand partial transpiratia
- este potrivita atat pentru femei cat si pentru barbati
- este foarte economica - o piatra folosita zilnic tine cel putin un an si costa numai 24.9 lei

Dezavantajele folosirii pietrei de alaun

 - trebuie udata pentru a putea fi folosita (asa ca poate nu poate fi folosita chiar oriunde)
- are o greutate dubla fata de un deodorant obisnuit, nu e foarte potrivita pentru caratul in poseta (ma rog, mie cel putin nu-mi place sa car genti grele dupa mine)
- nu poate fi folosita decat pe pielea curata dupa dus, daca exista urme de transpiratie pe piele piatra va prelua mirosul, ceea ce poate fi neplacut
- daca o scapati pe jos se poate sparge si va fi mai greu de utilizat

Dupa cum spuneam, piatra de alaun costa 24,9 lei si o gasiti aici.

12 comentarii:

  1. Ineficienta ca deodorant! Si nu sunt singura care a constatat asta. Doar reclama ce-i de ea... imi pare rau, dar e apa de ploaie! Ca si aftershave/dupa barbierit sau pe orice zona a pielii cu taieturi sau iritatii, daaa! Dar atat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca transpiri ca si un catar :)). probabil ar trebui sa lucrezi la nutritie si nivelul de stres

      Ștergere
    2. TREBUIE APLICATA TIMP DE MINIM 3 SECUNDE LA FIECARE AXILA

      Ștergere
  2. Am mai avut cativa clienti care mi-au spus ca nu a fost eficienta, insa majoritatea mi-au recomandat-o. Eu nu scriu despre produse decat dupa ce le testez minim o luna, si pentru mine a fost foarte buna, in conditiile in care sunt un om, ca sa zic asa, cu probleme :) suficiente cat sa nu imi reziste pe vremuri nici deodorantele stick conventionale.
    Nu exista produse universal bune, samponul sau crema care mi-s mie foarte bune pot sa nu ii fie bune cuiva care are acelasi tip de par sau ten.
    La alaun s-ar putea sa fie si o problema de ph, altfel nu imi explic diferenta de eficacitate.
    Cat despre reclama.. personal prefer sa vand deodorante care tin cateva luni si costa dublu fata de alaun care e cel mai ieftin si mi se mai intoarce clientul dupa un an jumate cand i se termina :)) dar cand testez ceva si mi-e bun si am multe feedback-uri pozitive (la alaun cred ca mult peste o suta, inclusiv de la targuri) scriu despre el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil cei care o consideră ineficientă se aşteptau să nu mai transpire deloc. Transpiraţia e un proces normal şi sănătos, problema e mirosul, iar piatra de alaun chiar o rezolvă. Eu pot să zic că sunt mai mulţumită de piatra de alaun decât de deodorantul Jason, de exemplu - pe amândouă le-am luat de la voi :)
    Piatra de alaun o am de vreo doi ani cred, am două bucăţi (am "înmulţit-o" din greşeală :D), una o ţin acasă şi una în portfard - nu mi se pare grea, e foarte practică şi pentru concedii. Singurul dezavantaj al ei e că are un miros neutru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu sunt mai multumita de alaun decat de deodorantul Jason :)

      Ștergere
  4. Si eu si sotul suntem fani ai pietrei de alaun. Pe timpul verii, efectul ei dureaza mai mult decat al oricarui deodorant antiperspirant.

    Acum, fiind insarcinata cu al doilea copil, am zile in care incep sa miros a transpiratie chiar si la doua ore dupa ce am facut dus si am folosit piatra de alaun. Asta in conditiile in care nu fac vreun efort, iar temperatura in casa e de circa 21,5-22 grade Celsius. Dar prefer sa stiu ca folosesc ceva natural si care are un miros aproape insesizabil.

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  5. Personal sunt extrem de multumit de alaun. Transpir, dar, nu se simte mirosul dupa ce o folosesc. In general nu am avut niciodata probleme exagerate cu mirosul de transpiratie, dar, de cand folosesc produsul, aproximativ 3 luni, chiar nu se simte nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. este minunata piatra de alaun. De aprox. 2-3 luni eram disperata. Imi mirosea f. urat transpiratia, cu orice deodorant mi-am dat. Cu siguranta s-a schimbat ceva hormonal in organism. Am citit pe net si am aflat de aceasta piatra. am cautat-o pe la mai multe magazine naturiste pana am gasit-o. In ziua respectiva, pana la ora pranzului ma spalasem de vreo 2-3 ori si tot ma simteam aiurea. Pe la pranz ...am gasit-o si am folosit-o imediat. Pana seara si in zilele urmatoare m-am simtit minunat. In continuare o folosesc si ma simt curata, nu mai transpir abundent si niciun pic de miros. E chiar minunata. Sunt f.f. incantata ca am descoperit-o si ca am scapat de chimicalele din comert. Nu am nicio legatura cu comercializarea acestora. Scriu doar pt. ca sunt f. multumita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alte site-uri zic ca ar fi ceva legaturi cu periculosul aluminiu si in piatra de alaun. E o alta sare dar tot cu Al.

    RăspundețiȘtergere