miercuri, 5 martie 2014

Delicioasele 100 Percent Pure Cosmetics, disponibile din nou - impreuna cu noile game de ingrijire a parului si de deodorante

Nu le-am avut pe stoc ceva vreme si tare le-am dus dorul. Sunt delicioase, superb mirositoare, eficiente si perfecte.. si oricum majoritatea voastra stiti deja asta. Eu personal nu mi-am gasit crema de fata mai buna decat crema cu argan si SPF 35 sau crema de corp mai potrivita decat crema de corp cu struguri. Sau crema de ochi mai buna decat crema de ochi cu cafeina sau fond de ten mai bun decat fondul de ten cu fructe si SPF 20. Si lista poate continua.

Pentru cine nu a auzit (dar nu cred) inca de ele, sa incepem cu faptul ca numele reprezinta exact ce contin cosmeticele 100% Pure: faptul ca sunt pure, fara absolut niciun ingredient de origine ne-naturala. Mai curat de atat nu exista, credeti-ma. Nici mai frumos mirositor, desi nu au parfumuri iar mirosul este dat strict de ingredientele naturale din compozitie. Orice produs ai folosi, mirosi exact ca o prajitura, iar mirosul se mentine mult timp. Ca sunt foarte bune nu mai e nevoie sa va spun. Nu am intalnit vreun utilizator de 100% Pure care sa nu fie absolut indragostit de produse.

Gama este produsa in America, colorantii sunt pigmenti de fructe (patent al marcii) si are foarte multe produse, de la ingrijirea tenului, parului, corpului, pana la produse pentru copii si o gama foarte mare de machiaj. In Romania nu sunt inca importate toate, iar din cele disponibile noi le-am ales pe cele mai populare. Sigur ca daca doriti sa mai aducem si alte produse din gama nu trebuie decat sa ne spuneti.

Gama 100% Pure Cosmetics disponibila la BioBunatati include produse pentru ten (creme zi si noapte, creme ochi, spume demachiante, masti, produse antiacnee, creme cu SPF), produse pentru corp (lotiuni corp, geluri dus, creme maini), produse de machiaj (fond de ten, baza de machiaj, creme nuantatoare, rimel, rujuri, farduri de ochi), plus noile game lansate de produse pentru par (4 tipuri de sampon si balsam) si deodorante.

Le gasiti pe toate aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu