vineri, 28 martie 2014

Am descoperit o inventie romaneasca deosebita - Apisan Forte

De fapt n-am descoperit-o eu, ci mi-a recomandat-o sursa mea de inspiratie. Si cand am vazut despre ce e vorba am zis ca-i musai sa o avem la BioBunatati, unde incerc sa adun cat mai multe produse romanesti, mai ales daca sunt deosebite. Asa ca alaturam pe rafturi celor 2 inventii premiate de la Phenalex (Antioxi Vita si Propolis fara alcool) suplimentul Apisan Forte, creat de un inginer (care a ajuns apiterapeut in incercarea (reusita) de a-si vindeca boala de inima) numai din produse apicole romanesti neprocesate termic si la randul lui medaliat la numeroase saloane de inventii internationale.

Apisan Forte este un supliment nutritiv indicat ca adjuvant în tratamentul unui număr mare de afecţiuni, precum şi în prevenirea apariţiei acestora şi în asigurarea stării permanente de sănătate.

 


 Ce stie sa faca Apisan Forte, foarte pe scurt:

- Ajută la dezvoltarea organismului copiilor în perioada de creştere;
- Întârzie sau împiedică apariţia precoce a fenomenelor celulare de îmbătrânire;
- Stimulează creşterea imunităţii;
- Stimulează energetic şi bioenzimatic activitatea creierului în perioade critice;
- Combate consecinţele subnutriţiei, dar şi ale alcoolismului cronic;
- Previne sau contribuie la înlăturarea unor dereglări hormonale;
- Împiedică sau ameliorează evoluţia hipertrofiei de prostată;
- Combate constipaţia, colita, insuficienţa digestivă;
- Indicat în flebite, varice şi hemoroizi. Fiind un produs steril, poate fi aplicat direct pe răni, grăbind procesul de cicatrizare;
- Hepatoprotector şi cardioprotector. Conţinând rutin,este indicat şi în terapia bolilor vasculare periferice.

 Descrierea lui completa si toate recomandarile pot fi gasite aici. Produsul este disponibil la gramaj de 250 gr sau 480 gr.


VEZI PRODUSUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu