luni, 3 februarie 2014

3 ani de BioBunatati! cu 20% reducere toata saptamana

A mai trecut un an, in total 3 ani de BioBunatati si mai mult de 5 ani de cand o tin mortis cu Bio Bio. A fost cel mai greu an, unul de lupta pentru supravietuire, dar l-am trecut cu bine. Nu am vrut sa renunt, nu ma vad in niciun alt domeniu care sa mi se potriveasca atat de bine. Imi place sa ma ocup de produse sanatoase si nu de cauciucuri, imi place sa am de-a face cu oameni inteligenti si care vor sa aiba grija de ei, imi place sa vand produse care nu au chinuit natura ca sa fie facute. Asa ca am cu atat mai multe motive de sarbatoare.

Saptamana aceasta sarbatorim cu o promotie: toate comenzile primesc 20% reducere sub forma de voucher de cumparaturi. Voucherul poate fi folosit pentru a adauga produse la comanda curenta sau pentru comanda viitoare, cu conditia ca aceasta sa fie plasata pana la 1 aprilie.

De exemplu: aveti o comanda de 200 lei. Pentru aceasta primiti o reducere de 40 lei. De cei 40 lei puteti comanda produse pe care sa le adaugati la aceasta comanda sau puteti pastra voucherul pentru o comanda ulterioara. Produsele comandate cu voucherul se calculeaza la pret intreg.

Pe langa aceasta reducere primiti si cadouri la alegere de aici.

Pentru ca nu suprapunem promotiile, saptamana aceasta  nu vom avea oferta Lunea la reducere, iar produselor aflate deja la reducere in sectiunea Reduceri si oferte speciale nu li se aplica promotia.

Promotia nu se aplica nici filtrelor de apa si produselor proaspete (pui, curcani, piept de curcan).

Va multumesc mult pentru tot.

Olivia

2 comentarii:

  1. 3 ani de BIOBunatati, la fel cum si noi avem 3 ani de BIO. Sa cresteti mari si frumosi, sa ai putere de munca, idei creative si multi clienti fericiti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa ne vedem la pensie tot cu produsele bio. Ma rog, noi nu cred ca suntem in stare sa luam pauze de-astea definitive :))

      Ștergere