miercuri, 15 ianuarie 2014

Stocuri aproape complete la BioBunatati si alte semne bune anul are


Pe scurt, ca nu am timp, si asa muncesc noaptea ca liliecii (oare liliecii muncesc?).

Am refacut stocurile la BioBunatati, daca va uitati pe site o sa vedeti ca sunt aproape complete. Saptamana viitoare aducem si Rapunzel, Weleda si Rampal Latour si cu asta cred ca suntem ca in vremurile bune. Raman de adus cosmeticele 100% Pure si gama Petras Bio, dar asta la inceput de februarie, la fix ca sa sarbatorim 3 ani de BioBunatati cu stocuri complete.

Am adus din nou, ca sa citez numai cateva game populare, batoanele cu ovaz Ma Baker, gama de lapte vegetal The Bridge, uleiurile si otetul Crudigno, detergentii Almacabio, superalimentele, cosmeticele Cattier, pastele cu spirulina si leurda, sarea de Himalaya, Atlantic, Marea Moarta, multe nuci, seminte si fructe uscate, napolitane, jeleuri si biscuiti.

Plusam cu noutatile: gama de cosmetice Lavera, sapunurile Deja Vu (100% naturale, 12 tipuri de sapun la 9 lei), gama de uleiuri si ingrediente cosmetice Olivo, si maine (sper sa apuc sa le fac poze) unturile de shea cu uleiuri esentiale Olivo (care inlocuiesc gama Naturafrica).

Pe langa filtrele noastre - minune de apa adaugam imediat si un dedurizator, si un cartus care filtreaza 4000 de litri in loc de 2839 la acelasi pret.

Pluuuus... toate comenzile beneficiaza de cadouri, si in fiecare luni avem 9 produse la mega-discount. Si nu am terminat. De-abia m-am (re)apucat de treaba. And I love it :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu