luni, 6 ianuarie 2014

Produs testat: crema pentru corp si maini cu cacao Jason

http://biobunatati.ro/product.php?id_product=5884
O sa radeti, dar eu din cele 2000+ de produse de la BioBunatati nu imi iau decat strictul necesar si ma mai rasfat din cand in cand cu cosmeticele in curs de expirare. Pentru ca, asa cum i-am spus o data unui client de a ras omul cu lacrimi, doar nu o sa-mi mananc singura stocurile.

Din fericire mai primesc cate un cadou, care de data asta a fost crema de corp si maini cu cacao de la Jason, care era pe lista mea de prioritati de vreun an jumatate de cand am mirosit-o prima oara. E senzationala, zici ca-i tiramisu.

Din fericire si calitatea a fost pe masura mirosului, nu degeaba sunt eu fan produse Jason. Are o textura semi-fluida (adica nici prea groasa si greu de intins, nici prea lichida sa-ti curga printre degete, cum sa zic, asa.. perfecta), se intinde foarte, dar foarte usor si se absoarbe rapid. Si chiar daca se absoarbe rapid pielea ramane (parca era o reclama cu textul asta) hidratata si catifelata. A, si mirosi a tiramisu pana a doua zi.

In concluzie, eu miros a tiramisu de vreo 2 saptamani, pentru ca e foarte buna si pentru maini, asa ca o folosesc zilnic. Asa ca daca vedeti pe strada vreo nebuna care-si miroase din cand in cand mainile probabil ca eu sunt. Sau niste copii care miros a tiramisu, ai mei sunt, ca mai nou ii dau si pe ei cu aceeasi crema.

Crema costa 45 lei, are 237 ml (e un tub mare, cred ca o sa ma tina ceva vreme) si o gasiti aici.


Un comentariu: