luni, 2 decembrie 2013

Produs testat: crema Beauty Balm de la Lavera

http://biobunatati.ro/product.php?id_product=6377
Din cate stiti, am adus de curand cosmeticele Lavera la BioBunatati, una din cele mai importante marci bio din Europa si care mai are si niste preturi civilizate. Despre renumele ei si multele premii si certificari stiam, insa evident ca m-am apucat sa le si testez pe pielea mea. Am inceput cu samponul pentru par normal/gras cu lamaie (chiar bun, dar ii voi face review separat), dupa care, la recomandarea personala a autoarei Jurnal Bio, si pentru ca tot mi se terminase crema de fata, am zis sa incerc Beauty Balm-ul.

Mie imi plac produsele usor de utilizat si care fac multe lucruri o data, asa ca o combinatie de crema hidratanta cu efecte antiimbatranire, protectie UV si fond de ten la pachet suna perfect pentru mine.

Ce spune producatorul:
Crema BB contine extract pretios de fructe de Acai Berry care sunt bogate in antioxidanti, vitamine, minerale si nutrienti esentiali tenului. Ele joaca rol de hidratare si sunt antioxidanti, prevenind imbatranirea prematura a tenului. Fructele de Acai sunt extrem de rare si se gasesc doar in jungla amazoniana din America de Sud (sincera sa fiu extractul de Acai mi-a atras atentia, e intr-adevar un ingredient minune).
Aceasta crema naturala contine si pigmenți minerali care acoperă în mod eficient roșeața și toate imperfectiunile tenului pentru a da un look radinat, neted, bine finisat.
De asemenea crema bio bb Lavera contine si unt de shea, ulei de migdale, ulei de jojoba, aloe vera si ulei organic de masline.

Ce spun eu: 
- textura seamana mai mult cu un fond de ten decat cu o crema.
- se intinde usor si uniform, matifiaza, acopera imperfectiunile minore (gen cearcane nu foarte pronuntate, iritatii, roseata) - nu cred ca poate acoperi probleme gen acnee, dar pentru asta exista fonduri de ten.
- pentru tenul meu mixt-matur e foarte buna, nu lasa urme grase si nu imi da senzatia ca ma "tine" fata; cred ca e potrivita pentru toate tipurile de ten, desi la tenul uscat cred ca ar mai fi nevoie de aplicarea unei creme mai grase pe sub ea.
- ca si culoare e ok si pentru tenul meu alb, poate o idee prea inchis (mie placandu-mi sa arat ca o fantoma, cu crema asta arat normal), pentru tenul normal romanesc neaos e numai buna.
- nuanta rezista pana seara, cand trebuie musai demachiata fata nu numai pentru ca trebuie indepartati pigmentii minerali, dar si pentru ca demachierea e obligatorie indiferent daca am avut machiaj sau nu (pentru eliminarea excesului de sebum, prafului etc. - dar deja stim toate lucrul acesta).

Mie mi se pare o mare inventie crema asta, impusti doi iepuri dintr-o data (de fapt trei, daca punem la socoteala si protectia UV). Mai are si marele avantaj ca pretul este cam de o treime din cel al unei creme bio oarecare + fond de ten bio. Cred ca voi merge pe mana ei inclusiv la vara.

Crema Beauty Balm costa 67,8 lei pentru 30 ml si se gaseste aici.



2 comentarii:

  1. Are doua dezavantaje, cred eu: o singura nuanta si contine alcohol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu nuanta asa e, e potrivita pentru tenu normal, pentru tenul alb ca al meu e o idee cam inchisa. Cat despre alcool, sunt teorii si teorii. Cosmeticele bio contin de multe ori alcool din cereale. Sigur ca daca nu ti se pare ok e de preferat sa il eviti ca ingredient.

      Ștergere