vineri, 22 noiembrie 2013

Black Friday la magazinele mele preferate.. de copii

Magazinele mele preferate cu produse pentru copii, ca asa ajungi cand esti mama, tu-ti iei o bluza si la copii trei, si te mai si bucuri.
(Nu o sa va povestesc despre Black Friday-ul BioBunatati, ca nu am vrut sa facem vinerea asta devansata, dar ca sa compensam o sa avem Black Week saptamana viitoare de luni pana vineri cu vreo 300 de produse la reducere. Revin in weekend cu detalii.)

http://minirock.ro/Default.aspx

MiniRock.ro are haine pentru copii de roacheri, de la 0 luni la 10 ani, tricouri de gravide, bandane si altele. Toate faine si de o calitate excelenta (i-am luat Mirunei costumatia de botez si lui Matei un hanorac si sincera sa fiu au fost cele mai de calitate body, respectiv hanorac din istoria lor personala - mai ales body-ul e dintr-un material cum n-am mai vazut).
Incepand de astazi pana vinerea viitoare au reducere 25% la toate produsele de pe site. Atentie, nu au toate produsele pe site, daca vreti alte culori/texte sunati si intrebati. Eu am facut deja cumparaturile de Mos Nicolae, cate un tricou cu maneca lunga de cap de copil. Ii gasiti aici, comenzile se pot si ridica de undeva  din zona Piata Alba Iulia.

http://www.pantofioriveseli.ro/product/45/ghete-buck-rosii.html

Despre PantofioriVeseli.ro am mai scris aici, sunt client fidel si cu fiecare pereche ma conving ca nici nu are rost sa mai caut in alta parte. Prima data am profitat de o noapte a reducerilor si am comandat o pereche de cizme de izopren pentru Matei care s-au dovedit o investitie excelenta - am scapat de grija baltilor, zloatei de dupa zapezi, toamnei in general, le poarta de cand a scazut temperatura sub 15 grade si e foarte mandru de ele, nu a mai fost nevoie sa-i iau alte ghete intermediare intre adidasi si cizmele de zapada - de acestea e vorba, varianta fara stelute.
Incaltamintea de la Pantofiorii Veseli nu e ieftina, dar e de calitate si rezistenta, eu prefer varianta o pereche de ceva pe an decat 3 pe sezon. Matei a facut toata vara intr-o pereche de sandale iar cizmele cred ca vor ajunge ca noi si la Miruna.
Astazi este oricum o ocazie buna sa va faceti cumparaturile la ei, au reduceri intre 10 si 55%, iar in timp ce scriam articolul acesta m-am oprit sa comand minunata pereche de ghete de mai sus pe care pusesem ochii de vreo 2 luni (reduse de la 259 lei la 116 lei). Gasiti toate produsele aici, au si showroom in zona Dristor-Baba Novac.

Si despre Lindie.ro am scris o data cu Pantofiorii Veseli, sunt la pachet. Si ei au reduceri intre 15 si 29% la hainele pentru copii, oricum nici preturile intregi nu erau deloc mari, asa ca am completat de la ei cadourile de Mos. Ceea ce va doresc si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu