joi, 3 octombrie 2013

I'm in love: parfumul Pacifica French Lilac

Pierdusem orice speranta ca voi gasi vreodata un parfum natural care sa miroasa a liliac, asta dupa ce am renuntat acum vreo 5 ani la parfumurile sintetice (adica la Ultraviolet si Versace Woman, da, amandoua liliachii). Minunatele de Les Essences dÁmelie nu au parfumuri fresh (inca), iar marcile pe care le- am mai incercat ocazional nu m-au fascinat deloc. Pentru cineva care din miile de parfumuri clasice gasise cu greu doua sa-i placa gasitul unuia natural satisfacator intra deja la cautat acul in carul cu fan. Deci da, ma resemnasem.

Cand acum doua zile ma duc in vizita la unul din furnizorii mei preferati. Stiam ca au adus parfumurile Pacifica, dar nu le dadusem prea multa atentie, si asa incerc sa restrang gama ca mi-am prins urechile in stocuri. Imi bag, absolut neinteresata, nasul in testere. Si raman masca: parfumul meu ideal era acolo! Dupa ce l-am aplicat am stat cu nasul in incheietura mainii toata ziua, e absolut superb, a rezistat bine de la pranz pana seara si discret pana dimineata. In concluzie, e pe lista de achizitii de saptamana viitoare, si in seara asta am urcat toata gama pe site.


Sincera sa fiu, daca nu as fi pasionata de liliac mi-ar fi fost foarte greu sa aleg intre cele 8 sortimente de parfum, sunt vreo 3 fresh absolut minunate (Tuscan Blood, Waikiki si California Star). Gama acopera mirosuri de la fresh la dulce, lemnos si oriental, ceea ce completeaza foarte bine gama noastra de la Les Essences dÁmelie, cu parfumuri puternice. Fiecare dintre cele 8 parfumuri are 2 variante, roll-on sau solid - personal prefer varianta lichida.

Puteti vedea parfumurile Pacifica aici. Pretul este de 72 lei pentru varianta lichida (10 ml) si 62 lei pentru cea solida (10 gr). Deocamdata nu sunt testere disponibile, dar descrierea e destul de precisa la fiecare - adica miros exact a cum se numesc (liliac, vanilie, citrice etc), nu sunt parfumuri complexe cu mirosuri amestecate.


Un comentariu: