duminică, 6 octombrie 2013

3 produse naturale universale pe care ar trebui sa le avem in geanta

Mie imi plac produsele cu intrebuintari multiple, mai ales cand e vorba de cele pe care le iau cu mine. Nu imi plac gentile mari, de fapt nu imi plac gentile deloc, prefer sa-mi tin lucrurile prin buzunare (stiu, total neobisnuit pentru o femeie). Nici macar faptul ca am doi copii dupa mine nu ma face sa iau prea multe lucruri, asa ca le prefer pe cele pe care le pot folosi in mai multe scopuri.
Ce am cu mine intotdeauna:

Untul de shea Olivo: daca mai e cineva care nu stie ce e untul de shea, este un unt obtinut din nucile arborelui de shea, care creste in salbaticie numai in Africa de Vest (Ghana, Burkina Faso etc), plin de vitamine (A si E), foarte emolient, e ingredientul din majoritatea produselor pentru piele uscata, are efect reparator pentru piele si nu are contraindicatii, motiv pentru care poate fi folosit de la copii de o zi pana la oameni cu psoriazis.
Eu il folosesc pe post de crema de maini, calcaie, corp, balsam de buze, crema de noapte in perioada iernii si crema de corp si fata pentru copii, mai ales pentru dermatita atopica a lui Matei. Costa numai 15 lei, o cutie de 90 grame ajunge chiar si cateva luni si e usor de carat. Il gasiti aici.

Servetele umede Earth Friendly Kids: pot fi folosite la stersul mainilor copiilor si parintilor aferenti (cu masura, nu pe principiul a pus mana copilul pe banc,a hai sa-l stergem), la curatatul fetei sau funduletului bebelusilor (daca nu vreti sa carati pachetul mare de servetele), la demachiere.
Avantajul e ca are dimensiuni reduse fata de pachetul de servetele pentru bebelusi, costa 18.6 lei si le gasiti aici.

Esenta de propolis fara alcool: mi se pare cel mai sigur si eficient remediu (care poate fi folosit de la orice varsta) impotriva racelilor, afectiunilor gatului, care sustine imunitatea, dar si ca prim ajutor in cazul juliturilor, oparelilor sau arsurilor. Il tin dupa mine pentru ca mereu e unul dintre noi pe cura de propolis, pentru ca la primul semn de raceala incep administrarea lui, dar si pentru ca este foarte bun reparator al pielii in cazul in care copiii se julesc, fac puseuri de dermatita sau se inrosesc de la scutec.
Costa 13,4 lei si il gasiti aici.
'

Un comentariu:

  1. Mi-a placut postarea, am mai invatat ceva nou- sincer nu stiam ca poti folosi propolisul la iritatia de la scutec, dar o sa il incerc la bebe.

    RăspundețiȘtergere