luni, 16 septembrie 2013

Schimbari

Incep prin a spune ca am aflat si eu pe pielea mea ca Wonder Woman e un basm si crescutul a doi copii de unul singur si afacerile sunt o chestie imposibila, cel putin cat sunt foarte mici. Eu am aflat pe pielea mea cand de mai mult de un an a trebuit sa fac performanta ca mama si performante dezastruoase ca manager. Concluzia e ca am un sfat pentru viitoarele sau actualele mame: daca aveti de gand sa va cresteti copiii (la plural, ca unul e floare la ureche fata de doi) de unele singure, fara bona, bunici in permanenta, gradinita cu program prelungit si alte chestii ajutatoare, excludeti de la inceput orice alta activitate din viata voastra (profesionala, hobby nu conteaza - iar daca mai va faceti rost si de niste copii ca ai mei, unul insomniac si unul hiperactiv, excludeti si chestii de baza gen facut dus sau mancat).

Ideea e ca ultimul an m-a transformat intr-un zombie si a pus si firma la pamant, antreprenoriat fara implicare de cand ai facut firma si probabil pana mori (tu sau ea) nu cred ca exista (ce vedeti in filmele americane cu manageri angajati in timp ce patronul sta la plaja nu cred ca se poate aplica in Romania). Asa ca acum, ca Miruna a inceput sa semi-doarma noaptea de vreo 2 saptamani si Matei merge de azi 4 ore pe zi la gradinita, ma intorc pe baricade.

Pe spiridus (aka Georgiana) l-am relocat de azi la un furnizoro-prieten, pentru ca situatia firmei nu mai permite angajati, Livia nu se mai ocupa de filtre de cateva luni, asa ca am ramas singura sa trag caruta si s-o fac Mercedes. In concluzie programul firmei va fi luni-marti intre orele 12.30-19 si miercuri-vineri intre orele 10-12.30 (cine vrea sa vina la sediu sa dea totusi un telefon inainte ca uneori s-ar putea sa apara chestii neprevezute). In restul timpului (luni-vineri 9-19) ma puteti contacta la telefon 0770979501 sau pe email la comenzi@biobunatati.ro, daca nu raspund imediat sunt probabil cu un copil in spate si unul de gat si revin eu.
Tineti-mi pumnii va rog ca urmeaza o perioada tare grea :)

4 comentarii:

  1. acum chiar ca ne-ai incurcat.....ca unele dintre noi chiar ne faceam "mea culpa" ca nu suntem nici macar in stare sa fim active pe on-line, pe cand alte doamne fac fata cu brio tuturor provacarilor: business, marketing, 1copil-2copii.....Te aveam drept model....si acum vrei sa ne convingi ca trebuie sa ne multumim doar cu filmele americane ;) Offf, cat de usor fac barbatii business!!!

    RăspundețiȘtergere