miercuri, 15 mai 2013

Pantofiori veseli si rochite colorate


O sa ma repet: de cand cu afacerea asta bio intalnesc (aproape) numai oameni faini, mult mai multi decat as fi avut sansa cu o afacere sau un job obisnuite. O parte imi sunt clienti, altii furnizori, altii cititori sau bloggeri, altii oameni pe care ii intalnesc pe la targuri sau concurenti. Unii dintre ei au afaceri mici, afaceri de familie care poate se vor face mari. Despre ei m-am gandit sa va povestesc din cand in cand.

Povestea de astazi este despre Pantofiorii Veseli si despre Lindie, despre afacerea unei mame care nu a gasit lucruri faine pentru fetita ei si s-a gandit sa le aduca si apoi sa le produca ea, daca lucrurile vor merge cum trebuie.

Pantofiorii Veseli nu sunt numai veseli, ci si de foarte buna calitate (direct proportional cu pretul). Eu am fost reticenta initial sa-i cumpar lui Matei incaltaminte de la ei pentru ca mi s-a parut mai scumpa decat cea din comert. Dupa care am prins o reducere si i-am luat cizmulite de alergat prin balti, exceptionale si elegante. Dupa care m-am gandit ca Matei oricum rupe in maxim o luna orice pereche de incaltaminte de 100-150 lei, asa ca as putea incerca sa iau ceva mai de calitate si sa dau 200 de lei in loc de 3-400 cat dau pe un sezon inlocuind incaltarile distruse. In concluzie i-am luat niste sandale de o calitate exceptionala acum o luna si inca arata ca noi, desi le-a alergat pe dealurile Muscelului vreo 10 zile de ma gandeam ca mai bine ii luam bocanci. Stiti vorba aia cu "suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine"? exact asa e.

Lindie a venit ca o completare a Pantofiorilor, din nevoia de a gasi haine colorate si vesele pentru fetite si nu numai. Eu am strambat din nas cand am auzit de haine colorato-inflorate, eu fanul lucrurilor uni. Asta pana m-am dus la showroom-ul lor dupa sandalele lui Matei si am plecat cu o sacosa cu 6 rochite pentru Miruna si verisoarele ei (cea a Mirunei, care apare si in fotografie, e aici). Rochitele costa 50-60 lei, salopetele 40-50, si toate sunt foarte frumoase si de buna calitate.

Gasiti Pantofiorii Veseli aici si rochitele Lindie aici. Au si showroom in zona Baba Novac, in complexul New Town, deschis si in weekend, dar cu telefon inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu