miercuri, 27 martie 2013

Pietre de hotar

Acum vreo 9 ani, dupa 1 an jumatate de lucrat intr-un birou fara geamuri pe care il imparteam cu seful meu (care fuma ca un turc ce se afla), de la 9 dimineata la Dumnezeu stie cat seara, m-am invoit si am plecat pe Calea Mosilor sa-mi cumpar lentile de contact. Am fost fascinata de lumina, de lume, de cum e sa te plimbi in mijlocul zilei pe strada, de parca scapasem dintr-o pestera bine sigilata. Mi-am promis atunci ca, atunci cand voi putea, nu o sa mai lucrez niciodata pentru altii dupa un program fix (fix in sensul de ora de venire..). Acum, dupa mai mult de 4 ani de antreprenoriat de criza, inca folosesc cuvantul niciodata. A fost o piatra de hotar.

Astazi, in timp ce tremuram ca un caine in mijlocul codului galben in fata unui bancomat, asteptand un raspuns de la un client mare care avea sa-mi plateasca o suma care e cam echivalentul vanzarilor pe o saptamana la BioBunatati, m-a lovit din nou. Imi iubesc afacerea, iubesc domeniul, iubesc ce clienti am. Dar asa nu se mai poate, dragostea nu tine de foame, iar  lupta pe care o duc de 4 ani nu pare sa duca nicaieri. Nu stiu ce fac ceilalti "actori bio", daca pot trai din afacerea lor si cat de bine, cat timp ii dedica, cat au investit, dar daca e cineva care reuseste sa aiba un nivel de trai decent dintr-un numar la fel de decent de ore de munca cu o investitie decenta apai eu o sa-mi fac tricou cu persoana respectiva.

Pana una alta, azi a fost o alta piatra de hotar.

4 comentarii:

  1. Sper ca nu te-ai decis sa inchizi magazinul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Schimbarile sunt bune. Sper ca nu inchizi afacerea, sambata pareai foarte hotarata sa continui (la prezentarea de filtre). Am instalat filtrul de apa, apropo, si pana acum merge bine, sunt multumita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata incerc s-o reformez. Ma bucur tare :) Scuze ca am raspuns asa tarziu, pentru un motiv necunoscut mi-a bagat comentariul in spam.

      Ștergere