joi, 7 martie 2013

Caprele Irinucai - lactate de capra cu livrare la domiciliu in Iasi

Asta vara m-am gandit eu ca daca tot sunt in luna a opta as putea sa profit de ocazie (cat am inca numai un copil) si sa mai fac un curs. Asa ca 10 zile m-am mutat la un mini-MBA la hotel Ramada, unde am dat numai peste oameni unul si unul. Despre curs alta data, acum de oameni vreau sa vorbesc.

Unul e Irinuca. Irinuca e din Iasi si si-a facut ferma de capre cu scopul declarat de a produce lactate. Irinuca e pasionata de natura, de viata la tara, de capritele ei (nu cred ca ar fi in stare sa taie vreuna) si de proiectul cu ferma.

De curand capritele au inceput sa faca lapte, asa ca Irinuca face livrari in Iasi. Au urmatoarele produse: lapte proaspat muls si integral, pret 6 lei/litru si cas proaspat dulce, pret 22 lei/kh. Casul nu contine niciun fel de conservant, potentiator de aroma sau alt produs chimic. Este cas simplu, din lapte integral, adus direct de la ferma si prelucrat dupa reteta traditionala.
In curand vor avea si urda si telemea, plus diverse combinatii de branza cu marar, nuca etc.

Pe Irinuca o gasiti la telefon 0728 099 998 si 0757 695 310 sau pe pagina lor de Facebook.

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru informatie, ma bucur sa gasesc oameni care gandesc ca mine!

    RăspundețiȘtergere