vineri, 1 februarie 2013

2 ani de BioBunatati

Pe 2 februarie implinim 2 ani de BioBunatati, asta dupa ce pe 6 ianuarie am facut 4 ani de cand e Olivo online si dupa ce pe 28 ianuarie am lansat Izvorul Casei.

La Olivo nu am sarbatorit pentru ca suntem intr-un fel de pauza, refacem site-ul si sigla si e in lucru noul catalog, care va fi plin de minunatii. Dar pana nu-s gata toate nu zic nimic mai mult. Doar ca, daca va plac BioBunatatile, pe noul Olivo o sa-l adorati.

Despre Izvorul Casei va povestesc totul luni, pana atunci puteti vizita site-ul, care e la fel de vesel si natural ca tot ce incercam sa facem noi pe aici. Atat vreau sa spun: viata sanatoasa, apa de izvor si totul la un cost mult sub cel al apei imbuteliate.

La BioBunatati sarbatorim 2 ani in care am crescut, am cunoscut multi oameni faini, am descoperit multe produse sanatoase, ne-am batut cu criza, am castigat (sau inca n-am pierdut), am (cum e sloganul la Ce se-ntampla, doctore?) iubit sanatatea ca e mai buna decat toate si, prin aceasta, am iubit ce facem. Speram sa ajungem la aniversarea de 20 de ani, dar pentru aceasta avem nevoie de voi, singuri nu suntem decat unul din multele site-uri de produse bio, dar cu voi suntem o comunitate de cateva mii de oameni care iubesc sanatatea la fel de mult ca noi. Si care sunt, din cate am vazut in acesti ani, niste oameni superbi.

Si acum sa sarbatorim. Sambata 2 februarie facem asa:

- avem deschis showroom-ul de la 12 la 16. Cine vine la cumparaturi sau sa ridice o comanda primeste un cadou indiferent de suma cheltuita
- avem reducere 20% la toate produsele care costa mai mult de 50 lei si mai putin de 200 lei
- avem un cadou pentru toate comenzile mai mari de 50 lei (cadoul il alegeti din categoria Cadouri pentru comenzi prin adaugare in cos)

Acestea sunt valabile pentru comenzile si cumparaturile de sambata ora 00.00 pana la ora 24.00. Bine, si comenzile anterioare inca neexpediate vor primi cate un cadou, ca doar e sarbatoare.

Reducerile se aplica pe factura din colet, nu pe proforma de pe site.

Asadar, sa avem multi ani impreuna! Va multumim!

Un comentariu: