marți, 29 ianuarie 2013

De ce am devenit fanul cosmeticelor Jason

1. Pentru ca sunt eficiente 

Deodorantele lor sunt singurele incercate de mine care chiar isi fac treaba. Gelul de dus e foarte vascos si e nevoie de o cantitate mica de produs pentru o singura spalare, plus ca nu usuca deloc pielea. Crema de fata cu aloe hidrateaza dar nu ingrasa, se absoarbe repede dar nu lasa senzatia ca te tine pielea, cum mi se intampla de la o vreme cu cremele pentru ten mixt, are efecte reparatoare vizibile si se potriveste perfect tenului meu mixt de 34 de ani chinuit de iarna si devitalizat. Pasta de dinti pentru albire este singura pasta naturala din cate am incercat eu care face spuma si in plus te poti spala folosind o cantitate foarte mica

2. Pentru ca vin in cantitati mari
Se vede ca producatorii sunt americani, pentru ca toate ambalajele sunt uriase, deodorantul, pasta de dinti, cremele de fata, toate sunt de doua ori mai mari decat majoritatea produselor disponibile pe piata.

3. Pentru ca raportul calitate - pret e excelent
Produsele Jason sunt in categoria  produse bio cu preturi medii, au printre cele mai mari cantitati disponibile pe piata si eficienta ridicata.

4. Pentru ca tin foarte mult
Cosmeticele bio si naturale nu sunt ieftine, asa ca nu vrei sa-ti iei cate un produs de acelasi fel la una-doua luni (cel putin eu nu vreau). Deodorantul cu tea tree m-a tinut 6 luni (folosit zilnic, nu-s genul care sa-l tin de bibelou), crema de fata presimt ca va tine tot atat ca nu se goleste deloc, pasta de dinti e uriasa si tine de la o luna-doua in sus, iar gelul de dus a rezistat 3 saptamani, ceea ce e o premiera la noi in casa.

5. Pentru ca miros foarte bine
Ceea ce, dupa cum stiti, e un lucru mai greu de obtinut la un produs natural. Eu sunt innebunita dupa produsele cu caise (deodorant, gel dus, sapun lichid), pe care iti vine sa le mananci.

6. Pentru ca niciun produs incercat pana acum nu m-a dezamagit.
Am folosit deodorantul cu tea tree si, cand in sfarsit s-a terminat, am trecut la cel cu caise, care imi place si mai mult; gelul de dus cu caise, delicios; crema cu aloe vera pentru fata, care s-a potrivit neasteptat de bine tenului meu si care imi aduce aminte ca miros si consistenta de cremele Nivea care se aduceau pe sub mana din strainatate; pasta de dinti pentru albire. In toate cazurile produsele m-au fidelizat.
Concluzia e ca de acum inainte, de fiecare data cand voi avea nevoie de un produs de ingrijire ma voi uita la gama Jason (si la Cattier, bineinteles, de la care am produse pe care le folosesc deja de cativa ani - ceea ce stiu ca e neobisnuit pentru o femeie, dar eu merg pe principiul ca daca ceva e bun nu ai de ce sa-l schimbi). Urmatoarele produse pe care vreau sa mi le iau sunt crema antirid pentru ochi, crema de corp cu unt de cacao, balsamul de par pentru volum si sapunul lichid antibaterian cu tea tree. Dupa care revin cu impresii, bineinteles.

Produsele Jason se gasesc aici.

Un comentariu:

  1. din pacate sampoanele si balsamurile de par contin benzoat de sodiu (nu-mi raspundeti ca e acceptat de cei care certifica, ca stiu, dar asta nu-l face mai sanatos...)

    RăspundețiȘtergere