duminică, 18 noiembrie 2012

Avem pui de tara. Si curcani. Si se contureaza Cosul cu Bunatati

Mai stiti puii de tara cei deliciosi de la Campulung Moldovenesc, din cauza carora eu nu mai pot sa mananc pui de supermarket ca mi se pare ca mananc plastic? Aia galbeni, cu un pic de grasime sanatoasa si cu gust de pui adevarat? E, ii aducem din nou saptamana aceasta, ca tot sta lada frigorifica degeaba si ne trag clientii de maneca de ceva vreme.

Asa ca incepand de saptamana aceasta puteti comanda pui de tara de la BioBunatati (ii gasiti aici). De livrat livram numai in Bucuresti, pentru ca puii pleaca direct din lada frigorifica si ajung la clienti in aceeasi zi, nu avem cum sa-i plimbam pe drum in tara. Se pot ridica si de la sediu pentru cine vrea sa isi aleaga direct din lada. Puii sosesc pe joi-vineri, sunt 50 de bucati, 18 sunt deja comandati, dar nu-i problema, cand se termina mai aducem. Pretul este de 27.9 lei/kg sau 25 lei/kg daca luati minim 2 pui. Un pui are in jur de 2 kg +/- 300 gr, daca dati comanda pe site puteti specifica la observatii daca il vreti mai mare sau mai mic.

De la acelasi crescator de pasari (sanatoase, adica normale) vom aduce undeva intre 15 si 20 decembrie si curcani. Curcanul este o alternativa sanatoasa si gustoasa la porcul de Craciun, si unde mai pui ca arata spectaculos pe masa. Nu am pus inca curcanii pe site, insa adunam deja comenzile, asa ca daca vreti sa va inscrieti pe lista dati-ne un email la comenzi @ biobunatati.ro. Pretul pe kilogram este de 25 lei, un curcan are intre 10 si 15 kg (la fel, va rugam sa specificati de cate kg vreti sa fie). Am rugamintea numai sa va ganditi serios daca ii vreti, sa nu ramanem pe stoc cu nustiucati curcani inainte de Craciun pentru ca s-au razgandit clientii.





Si ultima veste buna e ca facem incet-incet Cosul cu Bunatati cu care va amenint de 2 ani, adica o lista de produse proaspete de toate felurile (carne, lactate, vlastari, legume) care se vor livra pe baza de comanda in fiecare saptamana, vineri si sambata. Pana in decembrie vom avea lactate de capra si vlastari, sa vedem daca mai gasesc vreo varianta de legume acum. Nu de alta, dar pana si eu m-am saturat de cat de greu gasesc alimente proaspete sanatoase si la preturi civilizate in orasul asta.

(din pacate Cosul se livreaza numai in Bucuresti, din motive evidente de perisabilitate)
Le veti gasi aici, anunt eu cand mai e ceva disponibil in afara de pui si curcani.

In aceasta ordine de idei, este deosebit de utila orice sugestie sau propunere de producator roman de alimente proaspete, ecologice sau naturale. Daca stiti vreun producator sau va plac niste produse si vreti sa le gasiti la noi, spuneti-mi.

3 comentarii:

  1. Aş vrea sa comand si eu 2 pui. Imi puteţi spune daca preţul este cel pe care l-am găsit pe site si daca se poate face comanda?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aş vrea sa fac o comanda pentru doi pui. Preţul mai este valabil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E valabil, mai aducem saptamana viitoare si pui si curcani. Dati coanda aici online sau la telefon/email va rog http://www.biobunatati.ro/product.php?id_product=5250

      Ștergere