joi, 18 octombrie 2012

Harta reciclarii - unde putem recicla in apropiere

Am descoperit un proiect foarte util, marca Viitor Plus (un ONG ale carui actiuni mie imi plac foarte mult si de la care vreau sa aducem sacose de panza pentru BioBunatati), Harta Reciclarii. Realizat deocamdata pentru Bucuresti, Ploiesti si Brasov, site-ul are informatii despre toate locatiile unde se poate recicla, inclusiv ce anume preia fiecare locatie, fie ca e ea pubela, magazin sau centru mare de colectare. Eu am aflat de exemplu ca la Romtelecomul din fata blocului se pot duce baterii, ca tot am adunat o punga (apropos de baterii, daca aveti drum pe la IKEA acolo va dau baterii la schimb pentru cele reciclate).
Gasiti harta aici, folositi-o cu placere si cat mai des!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu