luni, 6 august 2012

Rampal Latour - natural si economic


Eu prefer sa-mi iau geluri de dus la ambalaj de 1 litru, care sa poata fi folosite si ca sapun lichid pentru maini, eventual si ca sampon pentru membrii familiei (aia care au par scurt si se spala zilnic pe cap). Si care sa tina mult, ca suntem doi oameni care ne balacim toata ziua (Matei nu intra la socoteala ca el are gelul lui de dus pentru copii). Asadar, sa fie bio, sa fie in format economic, sa aiba un miros placut, sa fie multifunctional si sa tina mult.

Din gama de geluri de dus bio de la BioBunatati nu pot sa ma plang ca n-am de unde alege: sunt gelurile de dus in format economic de la Cattier, ca si spuma pentru tota familia la 500 ml, noile geluri de dus Jason la 900 ml, gelurile de dus 100% Pure, pe care iti vine mai degraba sa le mananci decat sa te speli cu ele, gelurile-sapun lichid de la Sonett la 1 litru, si ele foarte economice, dar preferatele mele sunt Rampal Latour-urile. Pana acum am folosit 3 dintre ele si mi se par numai bune de incadrat in toate conditiile mele de mai sus.

Rampal Latour sunt fabricate in Provence, patria sapunurilor frantuzesti, producatorul se ocupa cu sapunul de Marsilia si alte sapunuri din 1828, gama e certificata Ecocert, si au fost si premiate anul trecut la International New York Summer Show cu distinctia “Best new organic products”.

Gelurile de dus se pot folosi in mare parte si ca sampon, sunt disponibile la volum de 250 ml si 1 litru, sunt fabricate fara coloranti artificiali, fara parabeni, fara PEG, fara EDTA si in ambalaj reciclabil.

Gama arata asa:

Gel de dus si sampon organic – 1 litru / 250 ml
maslina & lavanda, miere & grapefruit, trandafir de Damasc, salvie & bergamota, argila & verbina (acesta din urma e foarte bun si ca sampon pentru parul gras)
Gel de dus organic – 1 litru / 250 ml
migdale & miere, flori de portocal, trandafir & lavanda

Eu am folosit variantele la 1 litru ale gelului de dus/sampon masline si lavanda (sunt obsedata de lavanda, si in plus uleiul de masline il face foarte hidratant), miere si grapefruit (dupa parerea mea cel mai frumos parfumat din gama, eu il recomand pentru cadouri pentru ca place tuturor) si argila si verbina (excelent pentru tenul si parul gras, dar si vara cand pielea are o tendinta mai mare de a produce sebum). Un gel de dus, folosit si ca sapun lichid si ocazional ca sampon ne ajunge o luna jumatate, cu aproximatie.

Vi le recomand asadar cu incredere, pentru uz personal dar si ca o varianta foarte buna pentru cadouri, mai ales in format mic. Gelurile de 250 ml costa 25 lei, cele de 1 litru 60 lei, si le gasiti aici.

7 comentarii:

  1. se poate folosi si pentru fata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am incercat asta, dar nu vad de ce nu - depinde totusi de tipul de ten, cel cu argila probabil ca e bun la tenul gras de exemplu. Eu recomand insa curatirea tenului cu produse specifice (spuma de curatare, gel de curatare, solutie micelara, sapunuri usoare speciale pentru fata).

      Ștergere
  2. buna Olivia,

    M-au tentat si pe mine, dar am gasit printre ingrediente Ammonium Lauryl Sulfate....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ammonium Lauryl Sulfate e un ingredient acceptat de Ecocert, majoritatea gelurilor de dus certificate de ei il au. Cosmetics Data Base il califica la grad de risc 1 (adica minim), chiar daca denumirea suna apropiat de Sodium Lauryl Sulfate nu e deloc acelasi lucru.

      Ștergere
  3. Sunt foarte multumita de gelul de dus cu argila!
    Ma intreb ,totusi, se poate folosi si pentru igiena intima,din moment ce e natural si destul de multifunctional:)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am folosit in acest scop in timpul sarcinii, dar recunosc ca nu mi s-a parut foarte prietenos in acest sens (poate eram si eu intr-o perioada mai sensibila) :)

      Ștergere