luni, 23 iulie 2012

Modificare de program

Pentru ca se pare ca am facut pe viteaza cand am zis ca rezist 2 saptamani la showroom in luna a opta-noua si pentru ca e cazul ca macar acum sa fiu ceva mai atenta, ca Miruna ar trebui sa mai stea vreo trei saptamani la locul ei si in ritmul asta nu mai prinde nici una (sa nu mai spuneti la nimeni ca azi am carat ultimele 25 de Cutii Verzi la posta de una singura), am facut o modificare ad-hoc la programul showroom-ului de saptamana aceasta: de marti pana vineri (adica 24-27.07) showroom-ul va fi deschis intre orele 16-19. Dupa acelasi orar vor functiona si telefoanele, in rest ne gasiti pe mail. Sa stiti totusi ca imi petrec mai mult timpul ca o placinta ametita pe scaun (acum mi-am dat si eu seama de utilitatea unei canapele in orice firma), asa ca daca nu reactionez la fel de repede ca de obicei va rog nu intrati in panica.
De saptamana viitoare se intoarce spiridusul din vacanta si intram in program normal 11-19.
Multumesc pentru intelegere.

Un comentariu:

  1. Olivia, nu stiu cum reusesti sa pregatesti coletele pentru fiecare comanda, in conditiile date? Sa le impachetezi, sa le etichetezi, dar de ce ma mir, esti femeie, ca noi toate si avem o energie si o forta nebanuita.

    RăspundețiȘtergere