miercuri, 20 iunie 2012

Cutia Verde editia de iulie

Am livrat cutia de iunie, prima din ceea ce speram sa fie o lunga serie de Cutii Verzi si frumoase. Am avut emotii, a fost ceva de lucru, insa reactiile de pana acum sunt minunate. Sigur insa ca nu exista lucru facut perfect, asa ca orice idee si sugestie e binevenita.

E timpul sa anuntam continutul cutiei din luna iulie, care va avea:
- lotiune de corp bio cu fructe Cattier, mini-size 75 ml
- sapun miere si propolis Miel de Thym, full-size 100 gr
- solutie pentru toate suprafetele cu patrunjel Earth Friendly Products, mini-size 118 ml
- nuci de sapun, plic 20 gr (pentru 3 spalari)
- amestec condimente Voie Buna Sonnentor, full-size, 25 gr
- energizant bio cu ginseng My E Bio, full-size 250 ml (primele 75 de comenzi) sau mini-size 150 ml (ultimele 25 de comenzi)
- lapte vegetal bio din orez cu cocos Isola Bio, full-size, 200 ml
- parfum Inception 100% natural Les Essences d'Amelie, tester 1 ml
- Actigel - gel bioactiv igiena intima, plic 2 ml
- mostre cosmetice

Costul cutiei este de 49 lei cu tva si transport inclus. Livrarea se face prin curier in Bucuresti si prin posta in tara. Daca doriti livrare prin curier in tara se achita o taxa suplimentara de 15 lei (sau 10 lei daca platiti direct in cont, nu ramburs).
Daca ridicati cutia de la sediul nostru din Bucuresti veti achita numai 42 lei.

Modalitatea de inscriere este deocamdata pe email, la cutia@cutiaverde.ro. Va rog sa specificati numele, adresa, telefonul si modalitatea preferata de livrare. Va rog nu va inscrieti prin mesaje pe Facebook sau comentarii aici, ca sa nu ne incurcam la centralizat. Perioada de inscrieri este 20-30 iunie. Dupa inscriere veti primi un email de confirmare. Website-ul www.cutiaverde.ro este inca in lucru, dar sper sa fie gata in curand (un site intotdeauna dureaza mai mut decat e programat).

Luna aceasta sunt 100 de cutii disponibile. Cutia va fi livrata in jurul datei de 15 iulie (de data aceasta vom expedia mai devreme cutia, asadar o veti primi in intervalul 13-16 iunie).

Pentru orice intrebari, sugestii si comentarii ne puteti contacta la cutia@cutiaverde.ro sau pe pagina de Facebook a Cutiei Verzi. Sau aici, bineinteles.

Ce am invatat din experienta cu prima Cutie:
- am avut probeme cu livrarea prin curier in Bucuresti, care a durat mai mult decat trebuia; asadar de acum inainte vom expedia cutiile mai devreme ca pe data de 15 sa ajunga la destinatari (sau 16, daca 15 este duminica)
- nu sunt multumita de hartia creponata pe care am pus-o in scop decorativ si de protectie in cutie, mi se pare inutila cata vreme nu poate fi folosita de destinatar la altceva, asa ca mi-ar trebui niste idei despre ce am putea pune in locul ei ca sa si foloseasca dupa aceea
- mi s-a sugerat sa punem si un thanking card, ceea ce nu vom face pentru ca este un concept ecologic si nu vrem sa folosim hartie in plus, sper sa nu fie nimeni dezamagit din aceasta cauza, oricum va multumim tuturor celor care incercati cutia si promitem sa fie mereu interesanta.

Am primit multe review-uri de la bloggeri, carora le multumesc foarte mult, gasiti linkurile mai jos:
Diana - Tara mea inventata
Georgiana - Georgia's Mirror
Isabela - The studio visions
Camelcutza - Diary of a beauty addictLinkFosta Plimbareatza - Stuff si papura
Roda - Primavara de poveste
Iulia - Economisim.info

7 comentarii:

  1. Ieri am primit cutiutza verde... Sentimentul asteptarii - unul de alint... asemanator aceluia din copilarie cand mama pregatea o jucarioara.
    Pachetul a venit pe la pranz, iar cei cu livrarea au fost ok din punctul meu de vedere - au livrat coletul exact cum programaseram de comun acord. Continutul - o surpriza placuta, desi mi-as fi dorit si eu un baton cu zmeura, pe care o sa-l incerc cu sigutranta.
    Concluzia - un start simpatic si promitator, cu priza la "net"...
    Pentru luna lui cuptor, astept un "rasfat racoritor"...
    Si pentru ca azi e cea mai lunga zi din an, neaparat trebuie sa gasim putin timp si pentru noi - relaxare si incantare cu un ceai racoros si o carte buna alaturi, eventual pe marginea unei piscine sau la munte, dupa preferinta...
    O zi minunata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost minunata, dupa asa comentariu frumos :)

      Ștergere
  2. am primit si eu zilele trecute cutia verde si am fost f incantata. Doar scopul gelulului acela intim nu l-am inteles (nici din pliantul cu instructiuni). Este un gel de curatare sau un fel de gel lubrifiant(ptr momente intime)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, detalii sunt aici http://www.bioclin.ro/bioclin/multi-gyn/multi-gyn-liquigel-60-ml Este un gel de protectie mai degraba, dar poate fi utilizat si ca lubrifiant.

      Ștergere
  3. In sfarsit mi-am facut si eu timp sa scriu despre Cutia mea Verde :) Tin sa spun ca ai avut o idee extraordinara cu acest concept, si chiar cred si sper ca va schimba macar putin stilul de viata al persoanelor care o comanda si care vor testa produsele.
    In rest, am scris pe blogul meu o parere mai detaliata, inclusiv cu poze :P

    RăspundețiȘtergere