miercuri, 13 iunie 2012

Castigatoare concurs "nume pentru fetita"

Nu-i usor sa cresti un copil, da' sa vedeti ce greu e sa gasesti un nume pe gustul ambilor parinti, unul mai mofturos ca altul. Dar am reusit, multumesc de ajutor pentru cele cred ca 200 de variante pe care mi le-ati dat, din ele am selectat cam 20, si intr-o zi mi-a sarit numele unei cliente in ochi: Miruna. Era si in short list, da' atunci m-a lovit: asta e! Si asta a ramas, dupa ce a fost aprobat pozitiv de tatal domnisoarei si de restul familiei.

Miruna vine de la Sf. Miron (care e pe 17 august, in jurul datei cand ar trebui sa apara si ea) si inseamna in greaca "cea care aduce mirul - untdelemnul sfintit" si in slava "cea care aduce pacea". E un nume care pe vremuri era popular la noi, si se pare ca revine in preferintele romanilor (sper totusi ca nu va fi parcul la fel de plin de Mirune cum e de Matei). Matei care deja exerseaza o pronuntie cu un r stalcit, dar pana in august cred c-o sa-i iasa.

Miruna a fost propus de 5 persoane, in ordine: Delia, Ceska777, Madys, Anonim, Lilic68. Am facut extragerea cu Random.org si a iesit.. 1, adica Delia. Care castiga un ulei de argan, pentru care o rog sa trimita un email cu numele, adresa si telefonul la comenzi@biobunatati.ro.

Pentru cine vrea sa se inspire din lunga lista de propuneri, o gasiti aici.

2 comentarii:

  1. Frumos nume ! Dar nu ii puneti si un al doilea prenume ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi place ideea de al doilea prenume, mi se pare inutil si de multe ori provoaca si incurcaturi.

      Ștergere