vineri, 18 mai 2012

Produsele bio de la IKEA

Mie-mi place IKEA. Daca nu s-ar fi deschis fix cand ne-am mutat noi in apartament, probabil ca accesoriile necesare intr-o casa gen corpuri de iluminat, suport de prosoape sau cutii de depozitare ne-ar fi costat de 5 ori mai mult. Tot de acolo am mobilat sediul firmei cu investitie minima, tot de acolo iau cadouri cand n-am alte idei. Si de fiecare data cand ajung pe acolo (rar, ca e departe rau de zona Muncii-Titan unde ma invart eu) nu ratez preparatele cu creveti si somon de la restaurant (duminica am luat un minunat mic dejun cu salata cu creveti si croissant cu zmeura, la un pret gen 15 lei, cu tot cu limonada, cred ca si acasa mananc mai scump), iar la final dau iama in rafturile magazinului de delicatese suedeze de la parter. Unde gasesti chestii diferite de supermarketul obisnuit, si de la o vreme si un numar in crestere de produse bio.

Mi-au sarit in ochi gemurile organice, de portocale si soc, afine, zmeura si afine sau merisor, la preturi intre 9.5 si 13.5 lei pentru un borcan maricel. Mi-am luat unul de zmeura si afine care s-a dovedit foarte bun (gemurile nordice nu seamana cu dulceturile noastre, dar sunt destul de gustoase).
Tot la categoria bio am vazut cidru de mere la cutie, si diferite alte sucuri, la preturi mai mult decat ok (in jur de 5 lei parca), paste, pasta de rosii.
Alte produse interesante sunt siropurile (de soc, merisor si altele), somonul marinat (care are un cu totul alt gust decat cel din magazinele noastre), heringul marinat, icrele si toppingul de alge. La dulciuri gen prajituri, biscuiti sau ciocolata nu m-am uitat ca nu ma pasioneaza subiectul.

In concluzie, daca aveti drum pe la IKEA, merita sa aruncati o privire in magazinul lor din fata caselor de marcat, e putin probabil sa nu va faca ceva cu ochiul. Iar, daca nu aveti drum la IKEA si vreti produse bio, va asteptam la BioBunatati, evident.

Un comentariu: