marți, 15 mai 2012

Prima Cutie Verde e gata!

Atunci cand m-am apucat de Cutia Verde am zis ca merita s-o facem numai daca ar fi suficient de interesanta cat s-o comand si eu. Si cum eu sunt destul de mofturoasa si atenta la lucrurile pe care dau banii, mi-am propus ca in fiecare luna sa aiba un continut pe care si eu as da 49 de lei fara sa clipesc si cu convingerea ca am facut o investitie buna.

Pentru prima cutie am selectat aproape numai branduri bio, majoritatea cosmetice, dar si de alimente si detergenti. Am mers pe ideea ca mai bine mai multe produse mini-size decat putine produse full-size, pana la urma rostul Cutiei Verzi este sa poti testa cat mai multe produse, insa intr-un format economic, care sa-ti permita sa folosesti produsul pe o perioada suficient de lunga.

Asadar, continutul primei Cutii Verzi este:
- sampon bio cu iaurt pentru uz frecvent Cattier, mini-size 75 ml
- gel de dus bio tonifiant Cattier, mini-size 75 ml
- crema SPF bio pentru protectie solara Soap Mill, mini-size 20 ml
- gel pentru igiena intima Bioclin Liquigel, mini-size 2 buc. x 10 ml
- detergent bio pentru vase Earth Friendly Products, mini-size 118 ml
- baton ovaz Ma Baker cu fructe sau seminte, full-size, 90 gr
- suc acidulat bio Hollinger, full-size, 250 ml
- ceai Amor bio Sonnentor, plic
- cafea Fitness, plic
- borseta Cattier din material plastic transparent cu sistem de inchidere
- diverse mostre de cosmetice


Costul cutiei este de 49 lei cu tva si transport inclus. Livrarea se face prin curier in Bucuresti si prin posta in tara. Daca doriti livrare prin curier in tara se achita o taxa suplimentara de 15 lei (sau 10 lei daca platiti direct in cont, nu ramburs).
Daca ridicati cutia de la sediul nostru din Bucuresti veti achita numai 42 lei.

Modalitatea de inscriere este deocamdata pe email, la cutia@cutiaverde.ro. Va rog sa specificati numele, adresa, telefonul si modalitatea preferata de livrare. Va rog nu va inscrieti prin mesaje pe Facebook sau comentarii aici, ca sa nu ne incurcam la centralizat. Perioada de inscrieri este 15-31 mai. Pe 1 iunie veti primi un email de confirmare si lista cu optiunile disponibile pentru o parte din produse, ca sa puteti selecta ce doriti (luna aceasta avem mai multe optiuni la detergentul de vase, batonul de ovaz si sucul Hollinger). Website-ul www.cutiaverde.ro este inca in lucru, de aceea luna aceasta vom lucra pe email, iar la cutia urmatoare veti putea comanda direct din formularul de pe site.

Luna aceasta sunt 100 de cutii disponibile. Cutia va fi livrata incepand cu data de 15 iunie (pentru cei care primesc prin posta probabil ca va sosi in jur de 18 iunie).

Pentru orice intrebari, sugestii si comentarii ne puteti contacta la cutia@cutiaverde.ro sau pe pagina de Facebook a Cutiei Verzi. Sau aici, bineinteles.

9 comentarii:

  1. Oliv, tu vorbesti serios? Toate produsele acelea costa doar 49 lei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asta e si ideea cutiei, sa poti lua si testa multe produse la un cost rezonabil :)

      Ștergere
  2. Buna,

    In ceea ce priveste ceaiul & cafeaua, este vorba de 1 plic din fiecare, corect?

    Ce factor are lotiunea de protectie solara?

    Multumesc & o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, 1 plic din fiecare.
      Crema cu are oxid de zinc, FPS-ul e dat de unturile de shea si cacao si e foarte greu de estimat, undeva in jur de 10.

      Ștergere
  3. sediul unde este..daca vreau sa ridic singura cutia verde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Bucuresti, zona Piata Muncii, str. Claudiu 22. Harta e aici http://biobunatati.ro/contact-form.php

      Ștergere
  4. Ma tenteaza foarte tare Cutia, de fapt tocmai am trimis un e-mail pentru a o comanda :)
    Dureaza ceva pana cand e expediata, insa continutul compenseaza!

    Cu drag si nerabdare,
    Aiyana

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am comandat-o! Abia astept!

    Sunt curioasa daca s-au comandat toate...

    RăspundețiȘtergere
  6. super...nu am fost pe faza...data viitoare !

    RăspundețiȘtergere