luni, 21 mai 2012

Concurs de fotografii cu burtici

Stateam eu si ma gandeam ca ar fi frumos sa fac o sedinta foto cu Matei si burtica-fetita in curs de dezvoltare (care creste cu mult spor in fata si deloc pe lateral, daca n-ar exista ecografii s-ar putea baga toate mainile in foc ca e baiat). Dupa care m-am gandit ca mi-ar placea sa si vad niste multe poze cu burtici si copii pe langa, sau macar cu burtici si copii inauntru.

(fac o paranteza ca sa spun ca in general urasc diminutivele, dar in cazul gravidelor "burtica" este mult mai potrivit decat "burta" care se face de obicei de la fripturi si bere)

Asadar, facem concurs de poze, cu tematica "dragoste de burtica" (in speta fratele/fratii mai mari si/sau domnul tata). Burtica in prim-plan sau cu mama in intregime, neaparat cu fratiorul pe langa ea (daca exista fratior), sau cu tatal, sau cu amandoi.

Cum procedati:
- postati pe blogul vostru o poza (sau mai multe) care sa se incadreze in tema concursului, scrieti la ce concurs participati si puneti link catre postarea aceasta de pe Organic in Romania.
- daca nu aveti blog, postati-o pe pagina voastra de Facebook, la fel cu mentionarea concursului si cu link catre Organic in Romania.
In ambele cazuri lasati un comentariu aici in care sa ma anuntati unde pot vedea poza.

La sfarsitul perioadei de postare a pozelor voi alege 10 imagini care vor forma un album de concurs pe pagina de FB a Organic in Romania. Imaginea cu cele mai multe voturi va fi una din castigatoare. Pe cea de-a doua castigatoare o voi alege eu, adica fotografia pe care mi-as dori sa o am si eu cu burtica si Matei sau taica-sau.

Reguli:
- perioada de postare a pozelor: 21-27 mai
- poza/pozele trebuie sa fie cu voi si sa nu fie foarte vechi (acceptam si poze cu burtici care au nascut intre timp, nu numai burticile in curs de desfasurare, insa copilul ar trebui sa nu fi ajuns prea mare intre timp ca n-o sa mai aveti ce face cu premiul care e gandit special pentru bebelusi si copii mici)
- burticile ar trebui sa fie imbracate (asta nu e regula, ci rugaminte, am o idee fistichie si fixa cum ca nu inteleg de ce femeile gravide simt nevoia sa se dezbrace in fata aparatului de fotografiat)
- perioada de vot: 28 mai -3 iunie
- anuntarea castigatorilor: 4 iunie

Premiul consta in produse pentru ingrijirea bebelusului, ca de ele e nevoie in cantitate industriala, adica: spuma pentru baita Cattier, crema hidratanta pentru bebe Cattier, lotiune de curatare Liniment/lapte curatare Cattier, ulei de masaj cu musetel pentru bebelusi Soap Mill, servetele umede Earth Friendly Baby, betisoare organice cu opritor pentru urechi. Iar daca vreuna din castigatoare are in posesie si un copil mai mare, in afara de cel din burtica, si acesta va primi un set de jambiere Poarta-ma.

5 comentarii:

  1. Linkul la care se pot vedea poze cu burtica mea este... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.300366486683943.75672.100001317814868&type=1

    RăspundețiȘtergere
  2. Am postat si eu o fotografie pentru concurs pe Facebook, pentru ca imi amintesc cu drag de perioada sarcinii:

    http://www.facebook.com/adriana.andrisan

    Foarte frumos concurs, chiar nu inteleg de ce nu sunt mai multi participanti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am postat si eu aici: http://www.creationfaeries.com/2012/05/bump-contest-and-travelling-notebooks.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, aici poti sa vezi postarea de pe blogul meu... http://polkadotsandpeach.blogspot.com/2012/05/maternity.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Putem participa si noi la concurs cu poza aceasta? http://www.mamicamea.ro/forum/clubul-mamicilor/3372-poze-de-mamici-cu-burtici.html#post543227

    RăspundețiȘtergere