miercuri, 18 aprilie 2012

Sapunurile Sanflora - 100% naturale si 101% bune

De fiecare data cand primesc o oferta de sapunuri naturale romanesti am aceeasi problema: as vrea sa le iau pe toate la BioBunatati, dupa care ma gandesc ca avem deja peste 50 de tipuri de sapun solid. Asa ca atunci cand cei de la Sanflora m-au contactat prima oara le-am dat exact acelasi raspuns, nu, multumesc, avem prea multe sapunuri. Si ce prostie era sa fac..

Din fericire ei au inceput sa produca si unturi si balsamuri de corp, maini, buze si ten, asa ca am inceput sa colaboram (v-am mai spus ca untul de corp Plaisir de Cafe a ajuns in topul preferintelor mele si nu-l mai da nimeni jos de acolo). Ocazie cu care am zarit in oferta lor si sapunul cu lapte de capra, asa ceva nu mai aveam la BioBunatati asa ca l-am adaugat gamei. Intre timp feedback-ul de la clienti a fost foarte bun, am testat si eu cateva sapunuri si am ajuns la concluzia ca merita sa le avem si noi.

Deocamdata avem in oferta 6 tipuri de sapun Sanflora, 100% natural, realizat manual cu ingrediente pentru toate necesitatile:
- Cafe Rosa - cafea, macese si scortisoara - cu efecte tonifiante si exfoliante
- Chocolat - unt de cacao, miere si scortisoara - cu actiune emolienta si hidratanta
- Delicate - lapte de capra, galbenele si argila rosie - foarte bun mai ales pentru pielea sensibila si uscata, dar recomandat tuturor tipurilor de piele, datorita proprietatilor hidratante
- Equilibre - galbenele, musetel si ovaz - un sapun foarte bun si pentru copii, dar si pentru pielea cu probleme, datorita proprietatilor calmante si cicatrizante; nu are miros
- Jardin - salvie, ricin si menta - un sapun revitalizant, excelent pentru pielea mixta si grasa
- Mel'o - miere, ovaz si galbenele - un sapun hidratant si calmant, foarte bun pentru pielea uscata

Eu am testat sapunul cu lapte de capra si pe cel cu macese si mi s-au parut la fel de hidratante. Pe cel cu lapte de capra l-am folosit si la baia copilului. Sapunurile sunt destul de rezistente, fac spuma suficienta, miros excelent si au 100 grame fiecare. Sunt testate dermatologic si avizate de Ministerul sanatatii si sunt realizate de o mama care se pare ca stie foarte bine ce face. Asa ca vi le recomand cu incredere.

2 comentarii:

  1. le-am vazut prima data standul la targul de paste la muzeul taranului roman, si mi-am luat sapunuri:unul pt mine cu menta si ceai verde, unul cu cafea pt bunica prietenului meu. Nu stiu daca o stii pe doamna cu sanflora personal, dar eu am ramas incantata de baietelul ei: ne-a vorbit despre toate sapunurile, ne-a zis ce contin, ne-a dat restul (foarte corect, fara calculator). Eu datorita lui am cumparat de la sanflora, le face o reclama foarte frumoasa si e un baietel foarte destept si bine crescut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dam si pe mine m-au impresionat baietii lor :) Ii cunosc, de obicei cand iau un producator roman nou in gama prefer sa-l si cunosc personal, si pe el si povestea lui.

    RăspundețiȘtergere