duminică, 22 aprilie 2012

Concurs neconventional: caut nume de fetita!

Dupa cate v-am spus, in august ne facem 4 rockeri (rockeri bio chiar). Problema e insa ca mai sunt mai putin de 4 luni si nu reusesc deloc sa gasesc un nume pentru don'soara la purtator care sa-mi placa si mie si care sa-l convinga si pe taica-sau. Nu avem nici macar un shortlist din care sa alegem, atat de incapabili am fost sa gasim cateva nume care sa ne sune bine. Daca era baiat aveam un short spre long list.. la fata insa e greu (ca de altfel multe lucruri legate de fete, cel putin daca esti in pielea mea). Asa ca in concluzie am nevoie de ajutor.

Tematica e asa: un nume, nu foarte popular, nu foarte exotic (ca la cat e de romanesc numele nostru ar iesi un fel de William Branza), fara y, k, doi de m sau ce se mai poarta acum. Cine imi da o idee suficient de buna cat sa-mi botez copilul asa primeste un ulei de argan si recunostinta mea vesnica.
Daca totusi nu vine nimeni cu o idee pe care sa o pun in practica o sa tragem la sorti dintre toti participantii un castigator pentru uleiul de argan.
Ideile sunt binevenite la comentarii aici sau pe pagina de Facebook a blogului. Concursul tine pana la sfarsitul lunii mai.
M-ajutati?

74 de comentarii:

  1. debora, rebeca, noemi, elisa

    RăspundețiȘtergere
  2. Sofia mi se pare cel mai frumos nume de fetita...asa o sa o cheme si pe a mea ca daca nu bag divort:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este dificil sa alegi numele unui copil. Verisoara mea stabilise Sonia si a iesit Bianca Ana-Maria. :))

    Mie imi place Sonia. Este exotic cumva, dar nu dincolo de ciudat. Este feminin, fara sa fie prea dulceag.

    Alte doua nume care imi plac: Camelia si Viorica. Dar ma indoiesc ca se potriveste fetitei voastre. Silvia este un nume deosebit.

    Daca voi avea o fetita vreodata, o va chema Bogdana Maria/Alexandra. Nenegociabil.

    Multa sanatate si sper ca cineva sa va dea macar sentimentul ca sunteti aproape sa gasiti numele perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este un nume deosebit, asa este! Silvia Nechitoaia imi place tare-tare mult! Si sunt o nasa excelenta, sa stii! ;)

      Ștergere
  4. Eu propun 3 variante :)
    1. Imi place foarte mult Madalina. Probabil pentru ca multa lume imi spune asa (le place mai mult decat Magdalena).
    2. Sara - e numele pe care il preferam noi daca David ar fi fost fetita - n-a fost :)
    3. Ilinca - observ, insa, ca e destul de folosit in ultimul timp.

    Recomand sa pastrati o mica marja de eroare. S-ar putea ca in momentul cand o vedeti prima data sa va fie mai clar numele pe care il va purta. Unii copii au o figura care cere un anumit nume. (am o cunostinta care era fixata pe numele Mihai pentru baietelul ei, dar, cand l-a vazut prima data i-a fost clar ca are fata de Gheorghita si l-a botezat George)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna la noi pe lista sunt: Ilinca,Anastasia,Sara Bianca,Elena...noi am zis ca daca nu ne vom hotari la un nume ..o sa le punem intr-un bol si o sa tragem la sorti...sa decida destinul...curajosi nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cristina popescu23 aprilie 2012, 11:09

    Mie imi plac foarte tare Ema si Sophie - al doilea e un pic mai spre "exotic", dar mi se pare ca e un nume foarte dragut si nu neaparat de fite :)
    Iar daca vreti sa mergeti in zona un pic mai "clasica", Ilinca mi se pare un nume frumos si nu atat de comun.
    Sanatate si numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sofia, e vechi şi încărcat de simboluri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Claudia, Petra, Clara sunt preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  9. Lavinia cu sau fara Maria :) (a mea e cu) Eu cand am ales numele asta mi-am dat seama ca nu cunosc nici o persoana cu numele Lavinia care sa nu fie frumoasa, finuta, bla bla. Si am avut un feelling ca se va potrivi la fix si asa a si fost. Pe lista mai era Iulia dar de cat l-am folosit si eu si altii inainte de nastere m-am saturat de el si am ajuns la Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  10. Si inca ceva, chiar daca nu e tema subiectului, poate daca ai asa multe variante de nume de baieti ne faci si noua o scurta lista :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eliza mi-a venit prima data in minte (desi imi place si Carina, cum te-am citit intr-o postare anterioara).

    Apoi m-am apucat de cautat rockerite :D. Si in linkul asta http://blogcritics.org/music/article/top-25-women-in-rock/ mi-a placut primul nume cum suna cu numele tau de familie. Gloria.

    Sau http://www.rockonthenet.com/archive/1999/vh1women.htm Areta? Natalia?

    Avand in vedere Olivo si alte legaturi ce le ai cu Grecia, m-am apucat de cautat nume grecesti :D (http://www.babynamenetwork.com/index.php?page=Search&origin=Greek&gender=girl&type=meaning&search=&submit=Search). Prea multe. Am renuntat la A deja, dar totusi am gasit ca si Areta este de origine greaca (meaning Virtuous, one of untarnished reputation).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gloria! Daca as mai avea o fetita, acesta i-ar fi prenumele.
      Deocamdata avem o Ana Elisa perfecta:)

      Smaranda? Suna feminin si puternic (ca si Gloria, de altfel)

      Sarcina frumoasa in continuare, nastere frumoasa si rapida, copiluta sanatoasa!

      Ștergere
    2. Buna,

      Sugestia mea pentru numele copilei tale este chiar prenumele meu:
      Alma (suflet) - Adelina
      Iti doresc sarcina si nastere usoare, iar fetita sa fie sanatoasa.

      Ștergere
  12. Mie imi plac Sorina, Linda sau Diana. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Denisse, Eliza, Ingrid, Alessia, Sorana, Karina, Beatrice.
    Sarcina usoara in continuare si un bebe sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei ce zici de Eliana? asa ma cheama si pe mine. tin minte ca atunci cand eram mica toata lumea imi spunea Ela dar acum ma prezint tuturor ca Eliana. Mi se pare melodios. Mama credea ca ea l-a inventat dar cand am petrecut ceva timp in Portugalia am aflat ca la ei Elianita este un nume foarte frecvent.
    deci cel putin acum la maturitate ma bucur mult de el, e deosebit:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Denisa, Simona, Delia, Alina, Diana ... greu...

    RăspundețiȘtergere
  16. Alice, Sofia, Mara, Diana, Ioana

    Succes!

    Si la noi o sa inceapa cautarea numelui perfect in curand. Inca nu stim ce este :)

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  17. clara , ilinca, sofia, catinca , cel mai mult imi place catinca!
    multa bafta ... si eu am cautat mult timp un nume de fetita si am nascut baiat..., in ultimile 3 sapt am aflat ca e baiat si am refuzat sa cred ... si asa a fost , i-am pus octavian , pt ca nu aveam nici un nume care sa mi placa , numele acesta este al nasului.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna,Ana sau Carla sau Antonia si poti sa ii spui Toni.
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie imi plac : Adelina,Oana sau Crina.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ecaterina, Isabel, Carolina, Ania, Victoria, Sandra.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu stiu cat de bine s-ar potrivi fetitei aflate pe drum dar acestea sunt preferatele mele: Adelia, Sabina, Stella, Ileana, Miruna :)
    Sarcina usoara in continuare si succes in alegerea numelui !

    RăspundețiȘtergere
  22. Anca, Bianca, Camelia, Cezara, Clara, Delia, Diana, Emilia, Felicia, Gloria, Hermine, Ioana, Irina, Leandra, Lucia, Maria, Mara, Monica, Miruna, Natalia, Otilia, Raluca, Roxana, Sara, Sabrina, Silvia, Teodora,

    RăspundețiȘtergere
  23. Si Ozana este un prenume aparte!

    RăspundețiȘtergere
  24. Dara
    (asa trebuia sa o cheme pe prima mea fetita, care dupa luna a 5-a s-a dovedit ca e baiat si il cheama Petru).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, ce nume frumos e Dara! Asa se cheama un varf din Fagaras.

      Ștergere
  25. Gloria
    Adela
    Sabina
    Ludmila
    Persida
    Octavia

    Astea sunt numele mele preferate. Poate iti place vreunul

    RăspundețiȘtergere
  26. ana, sofia, catrina, adela

    RăspundețiȘtergere
  27. cand am avut revelatia numelui pt fetita mea, acum 10(zece) ani, Sofia nu era nimeni. Acum sunt pe toate drumurile. Nu mai e rar :D

    Teodora e foarte frumos.
    si acum mult, mult mai rar e Daniela.
    Gheorghe al meu a fost Anastasia pana la 5 luni :P
    Eugenia iar e rar intalnit acuma si merge cu numele vostru.
    si Alina e mai rar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eliza NIchita7 mai 2012, 11:30

      ce frumos e Daniela...am uitat ca mai exista numele asta! :)

      Ștergere
  28. Numele care imi plac mie:
    - latinesti: Cezara, Antonia, Livia, Lavinia, Diana.
    - grecesti,rusest: Sofia, Anastasia, Daria, Teodora, Alexandra
    - ortodoxe, dar universale: Ana, Irina, Maria, Elena, Ioana
    - romanesti: Anca, Bogdana
    - evreiesti: Sara
    altele: Erika

    Ce mi se pare ca e important: sa se potriveasca cu numele de familie (cum ai spus si tu, alaturarile de genul William Branza nu sunt cele mai reusite), sa va placa voua, sa nu fie din cale-afara de excentric, sa nu fie diminutive.

    RăspundețiȘtergere
  29. Mie-mi place Codruţa. Naştere uşoară!

    RăspundețiȘtergere
  30. ada, eva, dalia sau ..asiria

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi se par dragute pentru o fetita numele : Lia, Sonia, Sandra, dar si Natalia, Ioana

    orice nume veti alege sunt sigura ca i se va potrivi perfect :)
    nastere usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Octavia, nu stiu daca a mai fost spus (si ar pastra si initialele numelui tau) sau Irina.

    RăspundețiȘtergere
  33. Subscriu ca si Ozana este frumos. :p
    Dar daca ti-a placut candva Nightwish, propun Tania (Tanja nu suna bine pe limba noastra).

    RăspundețiȘtergere
  34. Nume de fete imi suna bine:Eva, Ana, Ina, Teodora.

    RăspundețiȘtergere
  35. Cozia, ca pe fiica-mea :)
    Imi mai plac Lia, Ileana, Sofia (dar deja mi se pare ca sunt atat de multe Sofii, probabil ca o sa se intelepteasca lumea asta de tot)

    RăspundețiȘtergere
  36. Ruxandra, Andrada, Mara. Sa fie sanatoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sidonia, Elisabeta, Daria, Olimpia, Iulia, Victoria

    RăspundețiȘtergere
  38. Augusta/Augustina,Dafne,Tamara,Vesper,Catarina,Ruxandra,Tania,Tanika,Harieta/Herieta,Vinia,Venva,Nucia,Emanuela,Stefania,Ulmia,Petra,Crina,Livia,Margareta,Blanca,Freia,Agata,Aurora,Aube(zori de zi,ce simplu),Clementina,Minta,Angelica,Zima(iarna),Antonina,Crina,Elvira,Vanda,

    RăspundețiȘtergere
  39. mie îmi place Eric. pentru că nu poţi scrie fericit fără Eric. şi varianta feminină, Erica, sună la fel de drăguţ.

    RăspundețiȘtergere
  40. Hihi, una din ocupatiile mele preferate este sa caut nume pentru fetita pe care sper ca o voi avea peste vreo 2-3 ani! :)
    Eu am shortlisted "Maria Carla" Si "Eva Maria"!
    Sa ne anunti ce-ti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Ina (Irina), Miruna, Ida, Stefania, Ema, Teia, Tonia, Ada, Sandra, Dafina, Iris, Sanziana, Tulia

    RăspundețiȘtergere
  42. Mie imi plac: Ruxandra,Smaranda,Catinca,Laura,Ioana.

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  43. Crina, Irina, Ioana, Andrada, Medeea.
    Pe fetita mea o va chema Ileana, ca pe bunica mea :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Numele GFC este Lilic68 ca nu-mi place sa apar ca anonim...
    Chestia asta cu gasitul numelui ma face sa zambesc. Odata, demult tare, cineva avea trei fete pe care le numise dupa trei sfinte din calendar: Minodora, Mitrodora si Minfodora...dragut, nu? Revenind la lucruri serioase, as remarca faptul ca in clasa baiatului meu e plin de „Darii” si „Alexii”. Teodora si Bianca sunt iar la ordinea zilei si nu cred ca te-ar interesa. Cunosc pe cineva cu numele Ane (nu stiu ce hram poarta numele asta!) si cunosc si o Saviana care suna foarte placut, deosebit, nu l-am mai auzit in alta parte. Mai stiu Alma, Anastasia, Adria, Miruna, Osana (cu varianta Ozana) sau Serena. Iti urez succes ca am trecut si eu prin asta.

    RăspundețiȘtergere
  45. Ecaterina (poti sa-i spui si Cati, Tina sau Kitty)
    Sofia
    Laura

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce zici de Monia? Este prenumele meu si a fost ales de tata, caruia ii placea foarte mult muzica si canta foarte frumos. Ti-am pus si un link ca sa asculti melodia de unde provine.
    http://www.youtube.com/watch?v=mPzYWmHgLJc&feature=related

    Tata ma alinta Monisor cu o dragoste foarte mare...

    RăspundețiȘtergere
  47. Andrada, Rebeca, Ramona, Marina sau Laura. Sunt niste nume foarte frumoase, nu foarte des intalnite.

    RăspundețiȘtergere
  48. Selena, Ariana, Veronica, Amalia, Victoria

    RăspundețiȘtergere
  49. Am intarziat :) Alva, Ema, Agata, Aniela, Iulia, Irene, Francesca (Franci:),Meda, Ingrid, Roua, Ela, Marusia, Silvia.

    RăspundețiȘtergere
  50. Poţi să-i pui nume Sofia sau Nadira,Nicoleta,Marina.Ioana,Martina,Fran-cesca.

    RăspundețiȘtergere