luni, 30 aprilie 2012

Burtica fericita - unt de corp antivergeturi pentru sarcina

In general nu folosesc crema de corp decat o data pe saptamana pentru ca mi-e lene sa stau sa intind la ea. Lucru pe care evident ca nu mai pot sa-l fac de cand domnisoara la purtator a capatat dimensiuni considerabile si a inceput sa-mi intinda pielea de pe abdomen din ce in ce mai mult. Asa ca, daca tot trebuie sa performez ritualul numit cremitare in fiecare seara, am zis sa gasesc un produs foarte hidratant, neuleios, care sa intre repede in piele si mai ales sa se intinda usor.

Pana acum am folosit untul de shea cu lavanda Naturafrica, care are toate proprietatile de mai sus, mai putin acela de a se intinde foarte usor, si nu pot sa insist cu apasatul ca imediat incepe scandalul pe interior. Pentru restul corpului folosesc lotiunea de corp cu struguri 100% Pure (care intre noi fie spus inlocuieste si parfumul, mirosi 2 zile dupa ce te-ai dat cu ea), insa este deja cam light pentru pielea intinsa de o sarcina de 6 luni. La BioBunatati mai avem uleiul pentru gravide Weleda, un produs foarte popular si am inteles ca si foarte bun, insa nu l-am incercat inca pentru ca nu-mi place ideea de ulei, probabil ca mi-l voi lua in ultimele 2 luni de sarcina. Asa ca m-am oprit la Burtica fericita de la Lia.

"Burtica" nu are decat 3 ingrediente, ca toate produsele Lia de altfel: unt de shea nerafinat organic, ulei de migdale dulci si unt de cacao organic. Compozitie care suna teoretic foarte simplu, insa rezultatul este extraordinar.
In primul rand, se intinde extrem de usor, ceea ce e foarte suprinzator pentru o combinatie de unt de shea si cacao, care sunt destul de solide de felul lor. Intra repede in piele, nu lasa urme grase, este foarte fina, nu miroase (producatorul spune ca are un foarte usor miros de unt de shea dar eu simt mai degraba foarte fin uleiul de migdale). Este un produs organic, fara conservanti, fara apa, deci mai natural de atat nici ca se poate. Pe langa asta, cele 3 ingrediente sunt printre cele mai hidratante din tot ce exista, asa ca efectul este excelent. In orice caz, pe mine m-a surprins, nu ma asteptam sa fie atat de buna.

Personal vad un singur dezavantaj la aceasta crema, un recipient de 50 ml nu cred ca imi ajunge o luna. Pe de alta parte, ca si cost este rezonabil, avand in vedere ca o crema Mustela pentru sarcina de 150 ml, mai putin concentrata (si cu siguranta mult mai putin naturala) decat Burtica fericita, este 115 lei online si 150 lei in farmacie.

Gasiti varianta la 50 ml aici la pretul de 52 lei (acum este redusa cu 30% pana la 36.4 lei deoarece avem un lot care expira la sfarsitul lunii mai) si pe cea de 100 ml aici la pretul de 74.5 lei.

4 comentarii:

  1. Buna!
    As vrea sa stiu daca aceasta crema de la Lia o folosesti,in afara de hidratare,si pentru prevenirea aparitiei vergeturilor!

    Mersi si burtica fericita in fiecare zi!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai pentru prevenirea vergeturilor o folosesc, pentru hidratare ere suficienta lotiunea Pure dar deja am vazut niste inceputuri de vergeturi si am zis sa iau masuri :)

      Ștergere
  2. buna!am o rugaminte...sunt panicata,am o intrebare si va rog sa imi raspundeti cat de urgent.am primit o crema de la gerovital plant o crema restructuranta antivergeturi.am inteles k nu e buna si dauneaza fatului are vitamina a si e...ce pot face ca am folosito aproape toata...afecteaza cu ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. Vitamina A in exces dauneaza fatului numai daca este introdusa in organism prin alimentatie sau suplimente, nu daca exista in creme de unde se absoarbe foarte putin. Vitamina E prezinta si mai putin pericol. Nu e cazul sa iti faci griji.

    RăspundețiȘtergere