miercuri, 21 martie 2012

It's a girl!

M-am apucat sa scriu o postare despre ce cosmetice folosesc in sarcina, moment in care mi-am dat seama ca nu v-am spus noutatea. Care e ca din august o sa fim mai multi (si mai agitati, dupa toate semnele). Pe langa iepurasul energizer numit Matei vom mai avea si o iepurasa numita nu stim cum, ca iar o sa ne ia cateva luni sa cadem de acord asupra unui nume, dar care deja se comporta ca un titirez intrauterin. Asa ca daca atunci cand avea Matei 6 luni am inceput sa beau cafea pentru prima data in viata, acum presimt ca o sa inlocuiesc cafeaua de dimineata cu niste energizante puternice, preferabil intravenos.

Sunt usor confuza la ideea ca e fetita, am alergie la roz, papusi Barbie, printese si in general ceea ce eu as califica la chestii delicate incompatibile cu mine. Asa ca ori iese rockerita ori o sa am o problema tehnica.

Cu ocazia aceasta eu probabil voi lipsi de la firma in a doua jumatate a anului, in sensul ca voi lucra de acasa in limita timpului pe care mi-l vor lasa cei doi copii-pepsi, iar la firma veti mai gasi un ajutor de spiridus pe langa spiridusul propriu-zis, promit la fel de simpatic. Avem si destule proiecte noi in plan, asa ca nu va veti plictisi pana ma intorc pe baricade. Nu ca as disparea vreun moment, doar ca o sa fiu mai putin prezenta la showroom si targuri.

Dar, pana una alta, sunt in forma care m-a consacrat, vorba unui prieten, si imi vad de treaba, mai ales ca s-a terminat in sfarsit iarna aia urata si vremea mohorata care ma storcea de energie. Ceea ce va doresc si voua.

6 comentarii:

  1. ce frumos!iti doresc multa sanatate tie si fetitei!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari! sa fiti sanatoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rock chic este un trend puternic, promit sa o indrept spre el. Asa o sa-ti placa si tie :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! adaptarea este al doilea nume al unei mame ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai frumos lucru pentru o mama este sa aiba un copil.

    RăspundețiȘtergere