marți, 6 martie 2012

Deliciosul unt de corp Plaisir du Cafe de la Sanflora

De la o vreme ma indragostesc mai des decat un adolescent care tocmai a ajuns la liceu. Si asta desi in materie de cosmetice nu-s tocmai la faza adolescentei, dar cand nimeresti printre rafturile de la BioBunatati e imposibil sa nu descoperi mereu ceva nou si delicios.

De curand am completat gama de cosmetice romanesti cu produsele 100% naturale Sanflora. Gama lor continea initial sapunuri (din care am adus deocamdata numai sapunul cu lapte de capra, insa luna aceasta vom completa cu alte cateva, pentru ca au niste produse excelente), iar de curand au inceput sa produca si unturi si balsamuri pentru corp, maini, ten si buze.

Imediat ce le-am primit mi-am luat acasa untul de corp Plaisir du Cafe, manufacturat din unt de shea, unt de cacao, extract de cafeina, ulei de masline si ulei de samburi de struguri. Si m-am indragostit la limita dependentei , exista putine produse care sa miroasa atat de bine in mod natural (daca va plac bomboanele de ciocolata cu cafea atunci ma intelegeti). Plus ca untul se intinde foarte usor si hidrateaza foarte bine. Nu se absoarbe chiar instantaneu, ci in 2-3 minute, ca de altfel orice unt de corp serios.

Recipientul are 100 ml, costa 38.2 lei si il gasiti aici.

In gama Sanflora exista si alte variante de unturi de corp, dar si pentru buze sau ten, le puteti vedea aici. Avem testere la showroom, daca doriti sa le incercati. Eu vi le recomand din toata inima, nu numai pentru ca Sanflora este o afacere de familie romaneasca, dar si pentru ca produsele sunt foarte bune si au preturi decente pentru niste produse exclusiv naturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu