luni, 6 februarie 2012

Noutati la BioBunatati!

Saptamana aniversara a fost super si a culminat cu o sambata la showroom in care ma asteptam sa stau singura printre troiene si cand colo n-am apucat nici sa ma asez, nici sa fac ceaiul planificat. Imi cer scuze celor care ne-au vizitat daca au asteptat mai mult decat trebuia, sper sa nu se mai intample.

Saptamana aceasta este saptamana noutatilor. Avem o gama noua de cosmetice, una absolut delicioasa, 100% Pure Cosmetics despre care o sa va povestesc tot astazi.

Tot din categoria cosmeticelor, avem 4 tipuri noi de sapun de Alep bio, cu 12, 20, 35 si 55% ulei de dafin, le gasiti aici.

Daca aveati o dilema cum sa scapati de molii fara sa dati cu chimicale in dulap, am adus capcane ecologice pentru molii pe baza de feromoni. Se agata in dulap si agata toate moliile pana scapati de ele. O gasiti aici.

Am restructurat categoria de alimente pentru copii si bebelusi, pentru ca am adaugat multe produse si era greu de navigat prin ele. Avem lapte praf bio pentru copiii care nu mai sunt alaptati (speram noi din motive obiective, nimic nu este mai bun pentru copil decat laptele de mama), cereale, supe si piureuri bio, biscuiti si alte produse. Le gasiti pe toate aici.

Categoria nuci si seminte s-a imbogatit cu seminte de chia bio, alune de padure , caju, fistic, nuci, arahide si migdale, toate crude, la ambalaj de 150 gr. In categoria de fructe uscate am adaugat ananas, caise, curmale, papaya si smochine, dar si goji la un pret foarte bun, la ambalaj de 90 si 300 grame.

Alte noutati:
- masline din Thassos ambalate in vid
- cacao pudra
- argint coloidal
- sirop de fructoza bio cu indice glicemic scazut
- bisabolol - un activ cosmetic recunoscut pentru virtutile sale multiple de reparare şi calmare a pielii
si altele, pe care le puteti gasi la sectiunea Noutati.

Saptamana aceasta vom diversifica foarte mult si categoria Suplimentelor alimentare, asa ca stati pe aproape!

3 comentarii:

  1. omg cat de tare cu 100% Pure Cosmetics , sunt mult mai multe produse decat pe site-ul din ro, sau mi se pare mie? abia astept urmatoarea promotie de la voi, visez de mult la serumul antirid :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt mult mai multe, dar aducem pe rand produsele mai populare, in functie de cerere. Asa ca daca vrea cineva ceva ce nu e pe site sa ne spuna ca executam.
    Am retinut asta cu promotia :)

    RăspundețiȘtergere