luni, 27 februarie 2012

Migdale dulci crema hidratanta bio de zi (ten sensibil / mixt) Weleda

Cine are tenul mixt, eventual sensibil si a trecut si de 30 de ani stie cata bataie de cap e sa gasesti o crema care sa hidrateze suficient fara sa ingrase tenul, uneori atat de mult incat sa duca si la aparitia de cosuri. Problema se accentueaza iarna, cand pielea de pe obraji si nu numai devine de-a dreptul uscata, mai ales dupa cateva zile de plimbat prin frig si vant, si esti pusa in fata unei dileme, cu ce hidratez eu intensiv pielea fara sa o ingras?

Daca vara crema pentru ten mixt si gras e mai mult decat suficienta, iarna nu mai e de ajuns. Cel putin dupa 30 de ani iarna trebuie o crema ceva mai hidratanta (dar nu prea grasa) si noaptea o crema nutritiva sau un ulei/unt potrivit tipului de ten.

Asa ca m-am pus pe testat, si printre altele am ajuns si la cremele Weleda pentru ten mixt (Iris si Migdale). Desi teoretic Iris e mai putin grasa, mie mi s-a potrivit cea cu migdale mai bine, probabil si pentru ca nu are niciun ulei esential si e foarte buna pentru tenul mixt sensibil (dar si pentru gravide). Poate fi folosita si ziua si noaptea, ceea ce e un avantaj. Hidrateaza excelent, intra repede in piele, nu are niciun miros, nu ingrasa tenul si nu il irita, respectiv nu-l incarca sa provoace cosuri. E destul de fluida si este foarte placuta la folosire.

Am folosit-o o perioada si ziua si noaptea, acum am o crema 100% Pure pentru zi si o mai folosesc numai seara. Producatorul recomanda utilizarea ei impreuna cu demachiantul Migdale pentru ten sensibil, insa mie mi se pare prea gras pentru tenul mixt, cred ca e foarte bun pentru cel uscat.

Ingrediente: Water (Aqua), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Hydrolyzed Beeswax, Prunus Domestica Seed Oil, Xanthan Gum, Lactic Acid. Toate ingredientele sunt naturale, inclusiv cele care au o denumire "tehnica" mai putin prietenoasa.

Puteti gasi crema aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu