miercuri, 29 februarie 2012

Martisor: reducere 10% la toate cosmeticele si un cadou pentru vizitatoarele de la showroom!

Daca 2012 nu ar fi fost an bisect astazi ar fi fost prima zi de primavara. Nu ca ar folosi la ceva ce scrie in calendar, avand in vedere muntii de zapada negri si termometrul care s-a indragostit de valoarea de 1 grad, dar inceput de primavara inseamna rasfat si cadouri si flori si nu cred ca ne suparam niciuna sa primim asa ceva. Si, daca nu primim suficiente, ne mai facem si noi niste cadouri.

Asadar, daca vreti sa va faceti un cadou sau vreti sa faceti cuiva cadouri, incepand de astazi pana pe 8 martie inclusiv decretam starea de reducere la toate cosmeticele bio de pe Olivo si BioBunatati (si am sarit de mult de 1000 de produse, aveti de unde alege). 10% reducere la toate produsele din categoria cosmetice, plus un cadou pentru toate vizitatoarele de la showroom care in aceasta perioada ridica o comanda sau fac cumparaturi de minim 100 lei.

Reducerea de 10% nu este afisata pe site, va fi calculata in factura finala pe care o primiti in colet, iar cadourile vi le puteti alege de aici. Reducerea este valabila indiferent de valoarea comenzii. Cadoul va fi primit insa numai de doamnele si domnisoarele care vin la showroom.

Showroom-ul este deschis sambata aceasta intre orele 11-16.

Va asteptam cu drag si sa aveti o primavara minunata!

4 comentarii:

  1. salutare.eu nu pot sa vin in showroom sa fac cumparaturi(nu sunt din oras), dar vreau sa fac o comanda on line.te rog sa-mi spui daca voi beneficia de reducere si de cadoul la alegere pentru o comanda de 100 lei? ms!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beneficiati de reducere, cadoul este numai pentru vizitatoarele de la showroom :)

      Ștergere
  2. buna

    reducerile sunt valabile doar pentru cumparaturile ce depasesc 100 de lei sau am inteles gresit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu m-am exprimat eu prea bine, reducerea e valabila indiferent de valoarea comanzii, am modificat si textul, multumesc pentru atentionare :)

      Ștergere