vineri, 10 februarie 2012

Fondul de ten 100% Pure Cosmetics

Experienta mea de pana acum cu produsele de machiaj naturale nu a fost vreun mare succes. Multe din ele nu acopereau, nu rezistau, erau prea palide, rimelul prea uscat. Ca si la deodorant, aproape ca renuntasem la ideea ca pot folosi produse fara chimicale pentru machiaj, desi acestea sunt printre cele mai nocive, pentru ca sunt produse care stau pe zona cea mai sensibila a pielii, fata, de dimineata pana seara.

Dar am adus, la recomandarea clientilor si prietenilor, gama 100% Pure, care are foarte multe produse de machiaj. Am inceput cu fondul de ten si rimelul, produsele cele mai folosite, acesta din urma nefiind insa pe stoc la importator si urmand sa-l primim in curand. Cum au sosit cosmeticele la showroom mi-am luat acasa un fond de ten White Peach pentru ten deschis.

Sincera sa fiu, l-am incercat asteptandu-ma sa nu acopere si sa nu fie bun de nimic. Nu-mi inchipuiam cum ceva care e facut exclusiv din ingrediente naturale poate sa acopere imperfectiunile si sa uniformizeze tenul.

Ei bine, surpriza. Daca nu stiam ca e natural nici nu mi-as fi inchipuit ca e. Acopera foarte bine (inclusiv imprefectiunile cauzate de o usoara acnee), uniformizeaza, tenul are un aspect natural, nu-ti dai seama ca e fond de ten acolo. Se intinde foarte usor, e cremos, are o textura extrem de placuta. Are factor de protectie solara pentru ca include 25% dioxid de titan si oxid de zinc. Si e lichid, eu cu fondurile de ten pudra nu ma descurc, si e destul de concentrat cat sa estimez ca-mi ajunge cel putin 6 luni (in conditiile in care nu folosesc chiar zilnic fond de ten). Pe scurt, nota 10, tocmai mi-am gasit fondul de ten la care nu mai renunt.

Sa nu mai vorbim de ingredientele minunate: frunza de aloe vera organică (suc de aloe), amidon de oryza sativa (orez), extracte din fruct de prunus persica (piersică), fruct de prunus armeniaca (caisă), theobroma cacao (boabă de cacao) şi fruct de lycium barbarum (boabe goji), ulei din pulpa fructului de euterpe oleracea (acai), extract din fruct de punica granatum (ulei de rodie), tocoferol (vitamina E), ascorbat de sodiu (vitamina C), ceară de euphorbia cerifera (candelilla), extracte din frunze fermentate de camelia sinensis (ceai verde)2 , coffea arabica (fruct de cafea), aristotelia chilensis (fruct de maqui), coajă de vitis vinifera (strugure tămâios), coajă de garcinia mangosteen (fruct de mango), fruct de malpighia punicifolia (cireaşă indiană), sambucus canadensis (soc), sămânţă de citrus grandis (grapefruit), lonicera caprifolium (caprifoi japonez).

In gama BioBunatati avem deocamdata fond de ten pentru ten deschis si ten mediu, cel pentru ten inchis va sosi o data cu rimelul, creion negru pentru ochi si primer (baza de machiaj cu efect luminos). Vom aduce cu timpul si alte produse de machiaj, pudre, fard de ochi si orice altceva ne veti mai cere. Si promit sa treaca toate pe la mine pe la testat.

6 comentarii:

  1. multumesc ptr review, pare foarte ok dar exista mostre? m ar interesa mai mult ptr a vedea cat de bine se potriveste nuantei tenului meu. eu am tenul ff deschis

    RăspundețiȘtergere
  2. Vom avea in curand testere la showroom, iar weekendul viitor vor veni importatorii pentru o prezentare. Mostre la plic pentru machiaj nu cred ca exista.
    Oricum, mai albi decat mine nu cred ca sunt decat ursii polari, si mie mi se potriveste excelent nuanta cea mai deschisa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru un ten cu probleme ce fond de ten ai recomanda? Cel bogat n fruncte 100% Pure sau Fdt mineral lichid Suncoat? Ma intereseaza care dintre ele ofera acoperire mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am incercat Suncoat decat din tester, deci nu am o parere foarte clara despre el. 100% Pure mie-mi acopera problemele, eadevarat ca am acnee superficiala nu una serioasa, dar face treaba neasteptat de buna pentru un fond de ten 100% natural (gradul de acoperire e similar cu al fondurilor de ten standard).

      Ștergere
  4. Am vazut ca lipseste acest fond de ten din stoc, ca si rimelul de la aceeasi firma. Nu va mai aprovizionati cu ele sau m-am uitat eu intamplator cand lipseau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut dificultati financiare mari in ultimele luni si nu am mai facut aprovizionari, luna aceasta o sa ne reglam cu toti furnizorii si vom relua aprovizionarile.

      Ștergere