marți, 28 februarie 2012

Exfoliant bio cu argila alba pentru ten Cattier

Ideea mea despre ce e ala un scrub serios era strans legata de scruburile cu samburi macinati de masline de la Bioselect si Olivellenic, asa ca am incercat exfoliantul cu argila de la Cattier numai pentru ramasesem fara niciunul din cele de mai sus pe stoc. Si, surpriza: e un produs superb. Exfolierea se face intr-un mod mai putin mecanic (adica este foarte delicata, masca e foarte putin abraziva), se intinde foarte usor si se usuca foarte repede. Miroase foarte reconfortant, un amestec fresh de menta cu o usoara nuanta de lavanda, si lasa pielea extraordinar de moale si deloc uscata (ceea ce e o performanta pentru o masca de argila).

Eu o folosesc o data pe saptamana pe fata si gat, si la sfatul unei cliente care i-a facut produsului un review foarte bun si complet ieri am incercat-o si pe maini. In perioada aceasta am mainile foarte uscate, chit ca le dau cu unt de shea in fiecare seara, iar masca exfolianta pare sa fi avut un efect foarte bun, a indepartat un strat serios de piele moarta, mainile au pielea ceva mai elastica, asa ca voi incepe sa o folosesc de 2 ori pe saptamana cel putin pana trece frigul.

Oricum recipientul are 100 ml si e valabil 6 luni de la deschidere, asa ca folosind-o numai pentru fata si gat de 2 ori pe saptamana nu ai cum sa-l termini, deci chiar e o idee buna sa fie folosita si pe maini si alte zone cu pielea mai sensibila/expusa.

Este potrivit pentru toate tipurile de piele. Imbogatit cu ulei de jojoba pentru a proteja si hidrata pielea si ulei esential de menta, un bun antiseptic, acest exfoliant detoxifica epiderma.

Am scris mai jos si review-ul clientei (multumesc foarte mult, Roxana!):

Cu siguranta este cel mai eficient produs dintre toate cosmeticele cumparate de pe biobunatati.ro si motivele ar fi:
- eficienta maxima: curata tenul in profunzime, curata orice urma de machiaj, praf ramasa si dupa demachiere. Particulele nu sunt abraziv, nu se simt, exfoliantul curata bland.
- tenul ramane neted si curat dar nu uscat, nehidratat. Nu ai senzatia ca fata "strange" dupa utilizare. De multe ori nu am folosit crema dupa exfoliere ci doar apa termala. Poate fi folosit si mai des de o data pe saptamana, eu il folosesc cam o data la 3-4 zile.
- fara parfum, ideal ptr ten sensibil/dificil. Eu am tenul sensibil la multe din lotiunile (exfoliante) din comert, mai ales la parfumul din ele. In plus fata mi se usuca imediat de la frig, soare sau vant, ba imi mai apar si cate un cos-doua si puncte negre dar cu ajutorul exfoliantului (combinat apoi cu ulei argan si apa termala) am rezolvat problema.
- chiar se consuma foarte greu, am reusit sa termin 1/3 in 4 luni de 'folosire intensiva'. Se consuma mult mai greu decat lotiunea micelara. Nu se intareste in tub, se aplica la fel de usor ca in prima zi de la desigilare.
- excelent si pentru gat&palme, intra mult mai bine apoi in piele crema.
L-am descoperit intamplator, este accesibil ca pret. mai luasem produse din aceeasi marca(care erau mult mai scumpe decat produsele non-bio), dar de acesta sunt cel mai incantata.

Ingredientele principale ale exfoliantului Cattier sunt: argila alba, apa florala de lavanda, glicerina vegetala, ulei de jojoba, extract de bambus, ulei esential de menta, aloe vera. Produsul este certificat Ecocert si aprobat de Cosmebio.

Exfoliantul costa 31 de lei pentru 100 ml si il gasiti aici.

Un comentariu: