marți, 7 februarie 2012

Delicioasele 100% Pure Cosmetics, noua gama BioBunatati!

Intentia mea a fost sa fac din BioBunatati un loc unde sa poti gasi tot ce-ti trece prin cap in materie de viata sanatoasa. Si, daca nu gasesti, ne spuneti si aducem.
Asa, pentru ca ni s-a spus ca le vreti, am ajuns sa marim gama de cosmetice, care si asa are mult peste 1000 de produse si mai mult de 30 de producatori, cu 100% Pure Cosmetics, o gama care intr-adevar nu seamana cu nimic din ce avem noi in portofoliu.

Sa incepem cu faptul ca numele reprezinta exact ce contin cosmeticele 100% Pure: faptul ca sunt pure, fara absolut niciun ingredient de origine ne-naturala. Mai curat de atat nu exista, credeti-ma. Nici mai frumos mirositor, desi nu au parfumuri iar mirosul este dat strict de ingredientele naturale din compozitie. Orice produs ai folosi, mirosi exact ca o prajitura, iar mirosul se mentine mult timp (eu am folosit lotiunea de corp cu struguri inainte de Revelion si nici nu mi-a mai trebuit parfum, am mirosit delicios pana a doua zi iar mirosul s-a impregnat si in haine de nici nu-mi venea sa le mai spal). Nu cred ca exista vreo gama careia sa i se potriveasca mai bine termenul de "pentru rasfat". Sau "delicios". Serios, iti vine sa te mananci singura.

Ca sunt foarte bune nu mai e nevoie sa va spun. Eu am testat crema de ochi cu cafeina (spectaculoasa, din pacate importatorul nu o are pe stoc asa ca incepem fara ea, urmand sa o primim in circa 2 saptamani), lotiunea de corp cu struguri (potrivita pentru pielea normala, pentru cea uscata recomand totusi un unt de corp), o masca-scrub pentru luminozitate (aceasta nu era insa un produs potrivit pentru mine care am pielea de culoarea zapezii de afara) si un gel de dus care miroase de nu stii daca te speli sau faci aromaterapie. Recomandari foarte bune are si crema de ten cu ulei de argan si SPF 30 (pe aceasta o voi incerca in curand si revin cu feedback), rimelul (acesta nu era pe stoc si va intra in gama o data cu crema de ochi), samponul si balsamul pentru par si produsele antiacnee. De fapt nu am intalnit vreun utilizator de 100% Pure care sa nu fie absolut indragostit de produse.

Gama este produsa in America, colorantii sunt pigmenti de fructe (patent al marcii) si are foarte multe produse, de la ingrijirea tenului, parului, corpului, pana la produse pentru copii si o gama foarte mare de machiaj. In Romania nu sunt inca importate toate, iar din cele disponibile noi le-am ales pe cele mai populare. Sigur ca daca doriti sa mai aducem si alte produse din gama nu trebuie decat sa ne spuneti.

Gama 100% Pure Cosmetics disponibila la BioBunatati include:

Produse pentru ten
- 3 spume demachiante (pentru ten uscat, normal-gras si pentru luminozitate)
- gama cu resveratrol din vin rosu (pentru prevenirea imbatranirii): ser, crema hidratanta
- gama cu fructe (efect antirid si regenerare): ser, balsam de noapte, balsam de ochi
- gama antiacnee: crema si demachiant/masca
- 2 masti (exfolianta cu enzime si purificatoare cu alge)
- 3 creme (emulsie antioxidanta cu rodie SPF 20, crema hidratanta cu argan SPF 30, crema cu menta pentru ten normal/gras)

Produse pentru corp
- 4 geluri de dus (struguri cabernet, piersica alba, grapefruit roz, nuca de cocos)
- 3 lotiuni de corp (cafea si cacao, grapefruit roz, piersica alba)
- 3 unturi de corp (cacao, cocos, grapefruit)

Produse pentru maini
- 2 sapunuri lichide pentru maini (clementine, lamaie)
- crema de maini (vanilie)

Produse pentru par
- sampon pentru par uscat si balsam cu miere si cocos

Produse de machiaj
- fond de ten cu fructe
- baza de machiaj cu efect luminos
- creion de ochi negru

Puteti vedea toate produsele disponibile aici.

In circa 2 saptamani se vor adauga gamei urmatoarele:
- crema de ochi cu cafeina
- rimelul negru
- gelurile de dus pentru copii 2 in 1
- crema de ten cu iasomie pentru ten uscat
- lotiunea de corp cu struguri
si orice altceva ne spuneti ca mai doriti.

Dupa ce primim si completarea de gama vom organiza o prezentare si testare la showroom, la care vor participa si importatorii. Tot atunci vom avea si vanzare cu discount de produse. Vom anunta din timp ca sa va puteti inscrie, daca sunteti interesati, avem loc de circa 10 participanti.

Intre timp, puteti opta sa primiti mostre de produse 100% Pure o data cu comenzile. Va rugam ca atunci cand ne trimiteti o comanda sa specificati si ce mostre doriti, ca sa nu trimitem noi ce ne trece prin cap. Le puteti de asemenea ridica de la sediu. Deocamdata avem numai mostre de lotiune de corp cu struguri sau cu miere si migdale, dar o data cu produsele noi vom primi mai multe tipuri.

3 comentarii:

  1. nu am incercat aceste produse dar am tot auzit/citit despre ele. Toata lumea e impresionata de mirosul lor puternic si foarte placut . Pentru un produs natural , fara strop de parfum , nu e putin ciudat ca miroase asa? Mirosul natural cred ca e ceva mai discret. Am incercat diverse produse naturale si bio , si nici unul nu mirosea foarte puternic. Adica, si daca iau 3 boabe de struguri , le zdrobesc si mi le intind pe corp, nu cred ca o sa miros a struguri pana a doua zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Madys, si eu m-am intrebat. Ei zic asa "Aromele minunate ale produselor 100% Pure provin de la fructe naturale, uleiuri esenţiale pure şi alte ingrediente absolut pure. Produsele 100% Pure nu au niciodată în componenţă arome sintetice sau alte ingrediente artificiale." Probabil ca poti obtine mirosul dintr-o combinatie de-asta. Inca ceva, produsele n-au apa, ceea ce inseamna ca mirosul ingredientelor nu e diluat.

    RăspundețiȘtergere