luni, 27 februarie 2012

Ce cosmetice bio am mai testat

Eu nu-s tocmai un exemplu de femeie pasionata de cosmetice, mai degraba de femeie care incearca sa se ingrijeasca cu produse sanatoase si atat. Nu am niciodata mai mult de un produs de acelasi fel (adica sampon, crema, gel de dus etc) si nici nu incurajez achizitiile fara rost de cosmetice, nu ca mi-ar strica sa vand mai mult, dar cosmeticele bio expira intre 3 si 12 luni de la deschidere si n-are niciun rost sa-ti umpli baia cu cinci produse de acelasi fel ca sa arunci jumatate din ele, dupa care sa concluzionezi ca nu-ti permiti cosmetice bio si sa te intorci la Dove.

Pe langa asta, daca reusesc sa gasesc un produs care sa ma entuziasmeze, nici nu mai caut altul (pe principiul ca daca ceva merge bine atunci nu ar trebui inlocuit). Din categoria aceasta fac parte solutia micelara si samponul cu argila pentru par gras de la Cattier, la care mai renunt probabil numai daca dispare vreodata marca de pe piata (ceea ce n-o sa se intample).

Profit insa de abundenta de cosmetice de la BioBunatati ca sa gasesc produse ideale si pentru ten sau corp, dar si pentru copii, iar in ultima perioada am testat mai ales marcile noi din gama (100% Pure si Sanflora), dar si produse Cattier, Weleda si Rampal Latour. Asa ca saptamana aceasta m-am gandit s-o dedic review-urilor de cosmetice bio-bunute.

Asadar, produsele pe care le-am testat si ale caror review-uri vor fi publicate saptamana aceasta:

Exfoliant cu argila alba pentru ten Cattier
Migdale dulci crema hidratanta bio de zi (ten sensibil / mixt) Weleda
Crema hidratanta cu ulei de argan si FPS 30 100% Pure
Crema hidratanta cu resveratrol din vin rosu 100% Pure
Crema hidratanta pentru corp cu struguri 100% Pure
Crema pentru ochi cu cafeina 100% Pure
Fond de ten bogat in fructe cu FPS 20 100% Pure
Unt de corp Sanflora "Plaisir du Cafe"
Gel de dus & sampon bio masline lavanda 1L Rampal Latour
Ulei de Aloe vera, 50 ml Mayam

Daca ati incercat si voi unele din aceste produse si vreti sa va spuneti parerea va rog sa lasati un comentariu aici, voi include experienta voastra in postarea despre produsul respectiv. Cu cat mai multe opinii cu atat mai bine.

5 comentarii:

  1. am avut o crema de ochi cu cafeina , sunt foarte bune , mie imi plac foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cele mentionate de tine, doar exfoliantul l-am folosit: http://biobunatati.ro/product.php?id_product=573
    Cu siguranta este cel mai eficient produs dintre toate cosmeticele cumparate de pe biobunatati.ro si motivele ar fi:
    - eficienta maxima: curata tenul in profunzime, curata orice urma de machiaj, praf ramasa si dupa demachiere. Particulele nu sunt abraziv, nu se simt, exfoliantul curata bland.
    - tenul ramane neted si curat dar nu uscat, nehidratat. Nu ai senzatia ca fata "strange" dupa utilizare. De multe ori nu am folosit crema dupa exfoliere ci doar apa termala. Poate fi folosit si mai des de o data pe saptamana, eu il folosesc cam o data la 3-4 zile.
    - fara parfum, ideal ptr ten sensibil/dificil. Eu am tenul sensibil la multe din lotiunile (exfoliante) din comert, mai ales la parfumul din ele. In plus fata mi se usuca imediat de la frig, soare sau vant, ba imi mai apar si cate un cos-doua si puncte negre dar cu ajutorul exfoliantului (combinat apoi cu ulei argan si apa termala) am rezolvat problema.
    - chiar se consuma foarte greu, am reusit sa termin 1/3 in 4 luni de 'folosire intensiva'. Se consuma mult mai greu decat lotiunea micelara. Nu se intareste in tub, se aplica la fel de usor ca in prima zi de la desigilare.
    - excelent si pentru gat&palme, intra mult mai bine apoi in piele crema.
    L-am descoperit intamplator, este accesibil ca pret. mai luasem produse din aceeasi marca(care erau mult mai scumpe decat produsele non-bio), dar de acesta sunt cel mai incantata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super feedback, multumesc! o sa-l folosesc si eu pentru palme si alte zone sensibile, la asta nu ma gandisem, si cum intr-adevar se consuma foarte greu e pacat de el sa-l tin numai pentru fata si gat si sa arunc jumatate dupa 6 luni :)

      Ștergere
  3. Mesaj pentru dna Adriana Nitu: nu incercati sa mai lasati comentarii cu reclama site-ului dvoastra, nu vi le public.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna , am incercat produse de la Gamarde , foarte multumita.
    Incearca sa testezi si produsele lor

    RăspundețiȘtergere