miercuri, 7 decembrie 2011

Pana peste cap

Iar mi-am semi-abandonat blogul si ma simt vinovata din cauza asta. Acum 2 weekenduri am fost la Targul Verde de la Cluj, care este de fiecare data o experienta frumoasa si la care promit sa particip de fiecare data cand se va tine, adica sper ca de 2 ori pe an sa iau drumul Clujului cu o caruta de bunatati dupa mine pana ies la pensie si il trimit pe Matei (sau nepotii, avand in vedere ca prefigurez o pensionare pe la 80 de ani). Ca, vorba unui prieten, munca a fost inventata de mine sau pentru mine.

Dupa care a doua zi dupa ce m-am intors ne-am internat in spital cu Matei cu pneumonie bacteriana si o radiografie care arata putin sinistru. Dupa o saptamana de stat acolo, in care Matei a rezistat mai bine decat mine, pot sa spun ca daca mai ajung vreodata intr-un spital sper sa fie maternitate (sau clinica de operatii estetice, glumesc, evident). Am stat la Victor Gomoiu (la Piata Muncii), care arata foarte bine si are personal care nu vrea spaga, in majoritatea cazurilor. Eu ma asteptam la mizerie si dormit pe scaun, dar am avut si pat (impartit cu Matei, care doarme invariabil de-a latul) si pe jos puteai sa si mananci. Mobilier nou, personal ok, mancare buna, daca aveti vreodata probleme cu copiii duceti-va acolo, bineinteles daca nu sunt foarte grave si trebuie mers la Grigore Alexandrescu. L-au pus pe Matei pe picioare in 2 zile, iar dupa o saptamana e deja in forma de racheta care l-a consacrat.

Dupa care ieri a fost ziua mea de 33 de ani (imi place numarul asta). Nu intentionam sa muncesc, dar evident ca soarta a vrut altfel si mi-am petrecut 12 ore la firma, in trafic, iar la firma, iar in trafic, intr-un morman de colete si facturi, ca spiridusul a fost la un targ. Nu ma plang deloc, doar ca singurele lucruri care m-au facut sa simt ca e ziua mea au fost zecile de telefoane si mesaje si florile pe care le-am gasit acasa la ora 21.15 cand am intrat pe usa.

In concluzie sunt acasa cu Matei (care doarme, ca altfel nu pupam eu laptop), programul meu este complet dat peste cap, nu am timp sa scriu articole serioase, nu am timp de cosul de produse proaspete, nu am timp de acte si alte hartii contabilicesti, nu am timp de cadouri de Craciun, dar le fac eu pe toate pana la urma.

Asa ca bag eu un heirup pana la urma, ca mai am de urcat pe BioBunatati legumele, carnea si mezelurile (branza, painea si cozonacii sunt deja online aici), de scris cum e cu cosul asta de Bunatati, de facut pachete cadou la oferta ca poate vreti sa va faceti cumparaturile de Craciun de la noi, si cand termin astea mai vedem. Tineti-mi pumnii.

7 comentarii:

  1. Daca tu zici ca nu vrei sa mai ajungi vreodata in spital (si Doamne ajuta sa fie asa), pai eu care am stat la Budimex cu Eliza intr-un patut de copil amandoua, cu niste scarbe de asistente care te puneau sa trezesti copilul la 12 noaptea si sa-l duci in brate pe hol sa stai la coada la administrat medicamente pt ca le era lor lene sa vina in saloane, ce sa mai zic? Plus o mizerie de numa-numa de m-am externat dupa o noapte cu copil bolnav cu tot! Bine ca v-ati insanatosit, macar, sa nu mai ajungeti pe nicaieri prin spitale!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani frumoasa doamna. Sa fi sanatoasa si puternica in continuare.
    Pupici la Matei si spor la treaba tie.
    Aaa si sa nu uit. mai ia o pauza :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!

    Daca stiam ca esti la Victor Gomoiu, te vizitam, ca stau langa. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, asa e, la Gomoiu chiar sunt conditii, n-am ce comenta legat de asta, doar ca e innebunitor sa stai o saptamana intr-un pat si sa trebuiasca sa tii copilul tot acolo, mai ales cand e un copil care in mod normal nu sta mai mult de 30 de secunde intr-un loc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sakura, foarte multumesc. Deja iau pauze de cateva saptamani, ba e bolnav copilul, ba eu, si azi la fel, nu mai suport :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adina, pai si sediul nostru e peste drum, esti binevenita in vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si multa sanatate pentru voi toti!

    Spor la treburi si la cat mai multe proiecte frumoase duse la indeplinire!

    Cristina

    RăspundețiȘtergere