joi, 15 decembrie 2011

Mi-am facut si blog personal

N-am apucat sa va spun, dar sambata in timp ce eram la munte si ar fi trebuit sa stau la un foc de tabara m-am apucat sa scriu pe noul meu blog personal. De ce, gasiti aici si aici. Oricum era timpul sa las Organic in Romania exclusiv BioBunatatilor, lui Olivo si vietii sanatoase in general, si sa-mi fac un loc unde sa imi pot manifesta si celelalte aspecte.

Asa ca, daca va place Organic si sunteti curiosi sa-mi faceti o vizita, va astept cu drag si pe Blogul Oliviei.

p.s. Nu uitati ca numai pana maine mai puteti trimite un sms la 848 pentru a-i da o picatura de viata lui Bibi!

p.s. 2 Sambata showroom-ul este deschis intre 11 si 18 si avem pui, citrice bio, paine si cozonaci ecologici, plus cosuri cadou si reduceri intre 10 si 25% pe care le vom afisa astazi pe site!

Un comentariu: