miercuri, 16 noiembrie 2011

Ultima zi de reducere 15% la cosmeticele Cattier si detergentii Vivre Vert!


M-am luat cu treaba si am uitat sa va spun ca avem o promotie foarte frumoasa la BioBunatati, 15% reducere la:

- cosmeticele bio Cattier, una din gamele mele preferate, produse in Franta si certificate Ecocert, gama care imi place si pentru ca o mare parte din produsele mele preferate sunt ale lor, dar si pentru ca este foarte accesibila si completa, cu produse pentru ten, pentru acnee, paste de dinti, deodorante, produse pentru barbati, cosmetice anticelulita, gloss-uri si balsamuri de buze, produse pentru copii si multe altele.

- detergentii bio Vivre Vert, produsi de o subsidiara a Cattier, tot in Franta si tot certificati Ecocert, pe baza de surfactant de nuca de cocos, cu gama de rufe, vase si produse de curatenie

Reducerea mai este valabila astazi pana la ora 23.59. Incepand de maine vom avea reduceri la o gama intreaga de produse alimentare.

Reducerile sunt valabile si la showroom, iar pentru produsele aflate la reducere nu se primesc puncte cadou.

Va asteptam la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu