vineri, 11 noiembrie 2011

Showroom deschis sambata

Scriu pe fuga, pentru ca am foarte multa treaba: maine intre 11 si 16 showroom-ul este deschis. Tot maine primim si lamai din nou, vreo 8 tipuri noi de faina bio, praf de copt bio, iar astazi ne soseste o gama noua de lumanari ecologice, inclusiv lumanari de masaj si lumanari antitabac. Si avem cosmeticele Cattier si detergentii Vivre Vert la reducere 15% pana miercuri. Si fac cinste cu ceai si ciocolata, sa compensam pentru vremea de afara. Brrr.

10 comentarii:

  1. Buna,
    Apreciez foarte mult modul tau de gandire si ceea ce faci.Sper ca e in regula daca scriu asta la aceasta postare,ma grabesc si nu stiu unde in alta parte s-o fac:).
    As vrea sa te intreb ce parere ai despre produsele Bodyfarm(Grecia) si ce e cu ingredientul Phenoxyethanol,pentru ca am citit ca e periculos,dar l-am vazut totusi pe lista unui sampon de la Korres.

    p.s.
    e foarte frumoasa culoare si lungimea parului!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am auzit de Bodyfarm pana acum, si credeam ca stiu cam toate cosmeticele bio si naturale grecesti :) Dar seamana cu cele Ismene pe care le-am importat o perioada si sincera sa fiu suna interesant, cred ca o sa-i intreb de sanatate ca ar fi o gama interesanta de adus :)
    Phenoxyethanolul este un conservant agreat de majoritatea institutiilor de certificare, dar despre care se ridica niste semne de intrebare. Am scris despre el aici http://organicinromania.blogspot.com/2010/10/phenoxyethanolul-un-nou-conservant.html, dar avem in gama produse conservate cu el.
    Korres nu se lauda ca ar fi bio, dar sunt niste produse excelente, desi mai scapa cate un ingredient care nu e prea ok. Din pacate importatorul lor in Romania si-a incetat activitatea :(

    p.s. Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru raspuns
    ce voiam sa te mai intreb:folosesti un sampon special pentru par vopsit ca sa mentii culoarea sau unul normal?
    chiar acum m-am spalat cu un sampon cu ghimbir pentru par gras de la bodyfarm,sper sa fie eficient

    o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Unul obisnuit, cele bio pentru mentinerea culorii sunt rare si scumpe. Oricum parul mi se decoloreaza de la roscat la blond-aramiu in cele 3 luni dintre etapele de vopsit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunicul meu are 83 de ani. El şi-a exprimat nedumerirea că dacă există în vitrine manechine-copii, de ce n-ar exista şi manechine bătrâne. Aduse de spate, cu părul alb, ridate, cu sânii lăsaţi. Cel puţin în vitrinele din cartierul lui să existe şi câteva manechine de-astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna
    eu ti-am trimis primele doua mesaje,am intrat acum sa vad ce mai e;din cate imi dau seama s-ar putea sa fi crezut ca si ultimul e de la mine, - nu e.
    Imi pare rau daca te-am deranjat cu primele oricum

    RăspundețiȘtergere
  7. Stai linistita, nu m-ai deranjat si nici nu te-am confundat cu anonimul de dupa, care probabil s-a plictisit de comentat pe Libertatea si a ajuns din greseala pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce prostie... Fara sa o fi facut chiar eu, va asociati asa-zisul jurnal cu "Libertatea". Inteleg ca e o incercare nereusita de a jigni si de a anula semnalizarea unei incercari mai mult decit nereusite de a anula vremelnicia. Nu prea stiu ce presupune "Liberatea", dar deduc ca e vorba de lipsa acesteia, sau de o forma de obnubilare oarecum similara cu cea din "blogul" dumneavoastra.
    Va urez sa cititi o poezie si sa visati frumos macar in noaptea asta. Poate va veti trezi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumneata ai uitat sa-ti iei pastilele. Te rog sa nu-ti mai pierzi timpul pe aici si sa nu mi-l mai irosesti nici mie.

    RăspundețiȘtergere