miercuri, 2 noiembrie 2011

Sambata va astept la showroom intre orele 11 si 16!

Am dezertat complet de pe blog, stiu. Cred ca am cel putin 20 de articole incepute si inca pe atatea ramase la faza de subiect si titlu, insa timpul e un bun de lux pe care mi-l mananca in majoritate alergatul prin oras dupa marfa (si in ultima vreme sedintele laser la doctor sa-mi repar genunchiul inflamat dupa ce am carat 2 dube de marfa la mutat). Nu stiu cum o sa gasesc solutie la problema asta, avand in vedere ca foarte multi furnizori nu livreaza gratuit decat la sume foarte mari sau unii nu livreaza deloc, iar plata transportului ar micsora marja care si asa e prea mica. Oricum nici macar asta nu e vreo problema prea mare comparativ cu altele gen scamatorii zilnice cu cash-flow-ul, asa ca in ultima vreme sunt obosita, nervoasa si mai ales foarte frustrata. Sunt convinsa ca nu sunt singura in starea asta, dar ideea ca la 32 de ani si dupa 3 ani de lupta cu afacerea asta (care e foarte frumoasa si intr-o tara normala ar fi si de succes) inca ma zbat sa o tin pe break-even si nu-mi permit sa-mi iau nici macar un fond de ten din ea ma face sa ma simt ca o ratata.

In alta ordine de idei, de acum probabil ca in majoritatea sambetelor showroom-ul va fi deschis si eu voi fi aici intre orele 11-16. Oferta cu sapunul cu miere gratuit pentru cumparaturile peste 100 lei de la showroom se mentine, si mai adaug si eu o oferta cu un ceai bio indulcit cu miere ecologica de rapita, ca am adus fierbator pentru apa.

Astazi o sa incepem pe site o saptamana de oferte la toate produsele pentru copii, bebelusi si gravide, toate produsele din aceasta categorie vor avea intre 10 si 25% reducere. Pe scurt, e vorba de alimentele pentru copii, cosmetice pentru copii si pentru sarcina, slinguri, scutece lavabile si de unica folosinta, ciorapi antimicrobieni pentru copii si gravide, jucarii eco, cartile pentru copii si detergentii bio pentru copii si bebelusi. Aceste reduceri sunt valabile si la showroom. Voi scrie o postare separata despre asta, dar v-am spus ca sa stiti cu ce va astept.

p.s. Sambata primim si lamai proaspete eco din Grecia la pretul de 8.9 lei/punga de jumatate de kilogram.

5 comentarii:

  1. Ce mi-ar placea sa-mi pierd o zi intreaga printre minunatiile alea...<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Olivia,

    Sper sa nu te superi ca te intreb, dar eram curioasa, ati incercat sa vedeti cum ar evolua vanzarile in cazul unui sediu cu vad mai bun?

    Intreb asta pentru ca sediul actual este destul de retras ca pozitionare, probabil cei care va viziteaza sunt cei care va stiu deja din online. Or in felul asta pierdeti un avantaj important al unui sediu fizic, clientii noi pe care i-ar atrage, persoanele care intra de curiozitate si sfarsesc prin a deveni cumparatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau sa transform show-room-ul in magazin stradal, asta inseamna costuri mari si imposibil de acoperit, iar clientii interesati de bio sunt procentual prea putini dintre cei care intra din curiozitate. Preferam online-ul totusi, iar showroom-ul l-am facut pentru cunoscatori :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Olivia,

    Felicitari pentru afacerea pe care o cresti frumos de la an la an. Iti doresc multa rabdare si mai ales multa bafta. Aici in Belgia unde locuiesc eu, magazinele bio merg foarte bine. Chiar vorbeam zilele trecute cu doamna care are magazinul din oraselul meu si imi zicea ca este multumita. Insa aici bio a trecut demult de statutul de "moda". Spiritului meu de observatie nu a scapat cand, intr-o zi cu 10% reducere, media cumparaturilor facute de cei ce erau la rand in fata mea era undeva la 100-150 euro. Si crede-ma ca erau cel putin 5 persoane in fata mea si inca vreo 3-4 dupa mine. Nu afacerea e de vina clar, ci tara si oamenii inconstienti si prea putin educati care o locuiesc.

    Aaaaa si pretul la lamai e foarte bun :).

    Un week-end prosper iti doresc,

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  5. Am reusit si eu ieri sa ajung la showroom cu lista de cumparaturi pe care mi-o facusem de ceva timp. Iti vine sa nu mai pleci de-acolo, atat de frumos arata, felicitari!

    M-am invartit putin pentru ca erau 2 strazi paralele si ambele se chemau Claudiu, iar pe casa nu scria nimic si eu uitasem (evident) numarul, dar noroc cu internetul pe mobil :P

    Cat despre piata, asa e, in Romania e abia la inceput, dar eu sunt convinsa ca se va dezvolta si la noi. Doar ca, la fel ca in orice nisa mai de pionierat, ori astepti ca piata sa creasca de la sine, ori incerci sa o educi.

    Eu de putina vreme am inceput sa fiu preocupata de tema asta, de-asta am si vrut sa fac un comparator de preturi pentru produsele bio, sa vada oamenii ca ce e sanatos si bio poate fi si accesibil ca pret. Eu sper sa convingem cat mai multi.

    RăspundețiȘtergere