vineri, 21 octombrie 2011

Sambata bunatatilor la showroom-ul BioBunatati!


Lume, lume! maine, sambata 22.10, intre orele 10-14 , tinem showroom-ul deschis pentru cine vrea sa-si inceapa o frumoasa zi de toamna degustand si incercand bunatati!
Avem asa:
- suc natural de mere Valea Mare
- dulceata de nuci verzi
- dulceata de caise cu pepene galben
- dulceata de dovleac cu portocale
- miere bio de rapita
- miere crema de cimbrisor
si cosmetice:
- testere la gama de lotiuni de corp solide Lia - delicii pentru piele
- testere de parfumuri Nightwish de la Les Essences d'Amelie, si parfumurile Inception si Zeus cu reducere 20%
- testere gama de uleiuri si sapunuri Soap Mill
Avem si sapunuri noi cu miere delicioase pe care inca nu le-am pus pe site, iar toate cumparaturile de peste 100 lei primesc un sapun cu miere gratuit.
Va astept la degustat!

Harta si adresa aici.

3 comentarii:

  1. O multime de bunatati! Am si eu dulceata de cantalup ! Un dulce rafinat !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...faina ideea voastra si chera aveti dreptate...nu sunt multi producatori de bio la noi in Romania...de abea acum au inceput mai serios curentul bio si ro(desi ro este o prostie din punctul meu de vedere).Eu realizez lucruri bio (gen cercei crosetati,bratari innodate,genti crosetate...din bumbac...deci BIO:D...daca vreti sa aflati mai multe despre asta ma gasiti pe mail el.girasol@yahoo.com poate vreti sa scrieti un articol sau ceva...oricum mancarea,cosmeticele si acum mai nou accesoriile bio sunt la cautare...am fost acum 2 saptamani la un targ si muuulte tarabe aveau scris mare:"avem acccesorii fara crom,zinc etc
    "

    RăspundețiȘtergere
  3. Bio nu inseamna handmade si nici invers. Cromul si zincul sunt elemente naturale. Mai uita-te pe blog daca te preocupa subiectul, desi eu cred ca doar ai vrut sa-ti faci putina reclama.
    p.s. ro=raw, mi-a luat cateva minute sa inteleg ce-ai vrut sa zici :)

    RăspundețiȘtergere