vineri, 7 octombrie 2011

Poze de la showroom-ul nou si o invitatie

Ne-am mutat in cel mai foarte frumusel loc in care se poate afla un magazin de biobunatati. In conditiile astea cred ca pot sa ma mut la firma de drag, sigur daca ar mai fi populata si de personajele esentiale care din pacate sunt acasa (spun din pacate pentru ca la mine acasa nu e asa frumos, si nici nu miroase asa bine).

Asa ca va invit sa veniti sa-l vedeti, maine (sambata) intre 10 si 14 eu voi fi acolo, iar pe 21-22 octombrie vom face inaugurarea. Maine am suc de mere la degustat, daca nu veniti il beau eu pe tot oricum (asa pot sa-mi fac norma de 2 litri de lichide pe zi). Si maine si pe 21-22 toate cumparaturile facute la showroom au 10% reducere.

Si inca o veste, de acum inainte toate comenzile de peste 100 lei ridicate de la showroom primesc bonus un sapun cu miere Miel de Thym la alegere.
Va las cu cateva poze facute de mine azi si va astept cu drag oricand aveti drum!

4 comentarii:

  1. Wow, ce frumos ati aranjat! Eu vin vinerea viitoare daca imi spui intre ce ore esti tu acolo. Abia astept sa vad toate minunatiile live! Cred ca ati muncit enorm ca sa arate totul atat de frumos, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt caratul a fost partea foarte grea, de aranjat s-a ocupat spiridusul si a lichidat totul intr-o zi :)
    Vinerea viitoare suntem la un targ, dar o sa incerc sa stau eu la firma vineri ca oricum trebuie sa stea cineva. Ne auzim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Olivia,

    Se poate vizita showroom-ul oricand in timpul programului fara a anunta si se pot face cumparaturi direct de acolo ?
    Eu as prefera sa vin sa vad produsele, sa mi le aleg si sa fac plata pe loc.

    Multumesc,
    Madalina

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, se poate. Te asteptam cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere