duminică, 2 octombrie 2011

Ne-am mutat!

Ieri fiecare dintre noi a slabit vreo 2 kilograme, nu de alta dar am carat 2 dube de marfa in noul sediu, si inca mai avem cate ceva de mutat. A meritat insa, in vreo 2 zile cand terminam de aranjat o sa fie un foarte frumusel sediu/showroom de care suntem foarte incantati. Punem si poze dupa ce terminam de despachetat.

Asadar, de luni 3 octombrie ne gasiti la noua adresa, str. Claudiu nr. 22, parter, apartament 1. Suntem acolo tot de luni pana vineri de la 11 la 19. Eu ajung de obicei de la 9, dar cum nu se intampla asta in fiecare zi dati un telefon inainte daca vreti sa veniti mai devreme de 11.
O data pe luna voi fi si sambata de la 10 la 14 pentru cei care vor sa ne viziteze dar nu au cum sa ajunga in timpul saptamanii, o sa anunt dinainte.

La noul sediu se ajunge foarte usor din Piata Muncii, daca veniti pe jos intrati prin gangul de la inceputul Caii Calarasilor, daca veniti cu masina este prima strada la dreapta din Calea Calarasilor, apoi dreapta-stanga, sau dinspre Iancului dreapta pe strada din dreptul pasajului, apoi stanga-dreapta. Am atasat schema locatiei.

Luna aceasta pe 22 octombrie vom face inaugurarea, unde va asteptam pe toti cu reduceri si cadouri, iar pana atunci sper sa incepem macar partial cu cosul de produse proaspete.

Va asteptam cu drag!

3 comentarii:

  1. Felicitari ptr aparitia in revista JoY

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc amandurora! nici n-am apucat sa scriu de interviurile din ultima vreme..

    RăspundețiȘtergere