sâmbătă, 10 septembrie 2011

V4Vintage: Rock-ul nu moare, nici nu se preda!

Acum ca ne-am odihnit destul putem sa ne apucam serios de munca, implicit de activitatea mea preferata - targurile (sunt si niste ghilimele pe la preferata, depinde de targ). Pentru inceput, nu mai mergem la orice targ, de fapt pana la sfarsitul anului nu am in plan decat 3 targuri, asta daca nu apare ceva spectaculos la orizont. Sa le numim deci targurile mele preferate.

Incepem asadar in forta cu V forVintage, care nu numai ca imi place in general, dar editia aceasta are ca tema rock-ul. Daca exista ceva pe lumea asta care sa ma caracterizeze cuvantul este rock. Cum el am crescut, cu el imi intretin buna dispozitie, cu el ma calmez (da, exista oameni la care Rammstein are efect calmant) si cu el imi petrec mai tot timpul. Motiv pentru care pentru V for Vintage Rock&Roll o sa-mi scot geaca de motor pe care o am de la 15 ani, cizmele de motor si baticul rosu de pus la gat si o sa ma prezint cu BioBunatatile sa va spun cum mananca rockerii sanatos intre doua beri.

Asadar, sambata si duminica 24-25 septembrie, intre orele 12 si 20, la Sala Dalles (zona Universitatii) avem (cel mai mare, mai vechi, mai cunoscut, mai spectaculos) targ Vintage, Designer & Bio. Haine și bijuterii authentic vintage, designer wear, accesorii, cosmetice bio și tratații cu și despre Rock&Roll, distribuite dupa cum urmeaza:

La parter: vintage autentic, Molecule F, colecții de designer, accesorii, cosmetice bio și dulciuri făcute în casă și tablouri.
La etajul 1: vintage, accesorii, colecții de designer, zona foto (This is My Suit&Bucharest Style), barul Campari, lounge, mobile kitchen BBC Good Food, tattoo counceling.

Intrarea este 10 ron, cu băutură de la etajul 1- la celelalte targuri m-am balacit in Campari Orange si Mojito facute de barmani profesionisti, ceea ce va doresc si voua.
Dress-code: rock&roll - asta imi garanteaza ca nu o sa fiu singura data jos de pe motor pe-acolo. Asa ca luati-va geaca de piele si veniti sa ne distram!

p.s. Produsele pe care le vom avea cu noi, ceilalti participanti bio, surprize si alte maruntisuri le voi anunta in saptamana dinaintea targului.

Un comentariu: