marți, 13 septembrie 2011

De la 1 octombrie ne mutam in sediu nou!


Pe principiul ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample, am stat eu linistita pana am vazut un anunt cu un parter de vila in Muncii. Mers, vazut, placut, am facut ca la gradinita, nici nu intrasem bine pe poarta si ma hotarasem ca acolo vreau. Bine, fac des asa, asa am facut si cu domnul sot, am intrat pe poarta liceului in prima zi de scoala dintr-a 11a si mi-a stat inima. Peste o luna il intrebam daca nu vine cu mine intr-o excursie.. saracu', cred ca inca regreta ca a zis da.

Revenind la noul nostru sediu, de la 1 octombrie ne gasiti tot in zona Piata Muncii, foarte aproape de vechiul sediu dar si mai aproape de intersectie, pe strada Claudiu numarul 22 la parter. O sa punem o harta pe site ca sa fie mai usor de gasit, dar practic e la 200 de metri de gangul de pe Calarasi imediat cum vii din Piata Muncii.

Vila e noua, frumusica, spatiul arata impecabil si va arata minunat cand vom termina de mutat si aranjat. Dar ce ma bucura cel mai mult, in afara de faptul ca acum am si eu loc sa-mi pun biroul si nu mai trebuie sa stau la masuta pentru musafiri cu laptopul in brate, este ca vom incepe cat de curand putem dupa ce ne mutam mult-anuntatul cos de produse proaspete. La care primul abonat probabil ca va fi chiar proprietara spatiului, ca na, cine se aseamana se aduna si asa am eu noroc de oameni faini.

Mai am eu in plan ceva surprize legate de noul spatiu, dar pana una alta ne auzim dupa 1 octombrie, cand o sa va astept la un ceai bio sau un suc de mere la alegere.

Harta locatiei :

2 comentarii:

  1. Felicitari, ma bucur ca ai gasit ceea ce cautai! Trebuie sa faci un mic eveniment de deschidere ca sa vedem unde v-ati mutat!

    RăspundețiȘtergere