duminică, 11 septembrie 2011

Ce produse Cattier am testat

De cand cu BioBunatatile ma simt privilegiata, am pe-aici niste munti de produse in care as putea sa ma balacesc. Numai teoretic, bineinteles, pentru ca m-as indrepta spre un faliment rapid daca as consuma cat vreau eu din stocuri.

Una din marcile de care m-am atasat foarte tare este Cattier. Am si de ce, sunt printre cele mai accesibile cosmetice bio de pe piata, au o gama mare si cuprinzatoare, sunt certificate Ecocert, sunt din Franta si mai sunt si bune. Atat de bune, ca produsul meu cosmetic preferat all-times este un produs Cattier: solutia micelara demachianta. Pe principiul ce ai lua cu tine pe o insula pustie, eu as lua un bax de micelare, ca cine stie cand vine urmatorul vapor.

Din aceasta minunata gama am testat urmatoarele:

- solutia micelara demachianta: curata excelent, mai bine decat majoritatea demachiantelor pe care le-am avut vreodata. Nu ma ustura ochii, nici buzele, nu mai e nevoie de tonifiere dupa demachiere, si, cu putina insistenta, curata si rimelul waterproof. De fapt imi place asa de mult, ca am ajuns sa ma demachiez si dimineata, mai ales ca lasa o senzatie de prospetime foarte buna pentru trezirea de dimineata. Costa 37 lei pentru 300 ml, pe mine ma tine cam 3 luni cu utilizare dimineata si seara.

- samponul cu argila pentru par gras: a devenit samponul meu preferat, desi nu credeam ca voi gasi ceva mai bun decat samponul meu Olivellenic. Curata excelent, lasa parul usor de pieptanat si cu o textura ca si cum ar avea un strat de argila protector pe el (senzatie foarte placuta de altfel). Mentine parul curat 5-6 zile (dar pentru asta nu trebuie sa va spalati mai des de atat, ca sa scada productia de sebum). Am scris un review mai detaliat aici. Pret 35 lei pentru 250 ml.

- gelul pentru corp si par de spalat copiii si bebelusi: am folosit recipientul de 500 ml cu dispenser, e foarte util cand ai un copil mic pe care trebuie sa-l tii cu o mana ca sa poti scoate usor gelul. E un gel de spalat foarte usor, putin cam lichid, dar la recipientul cu dispenser iese exact cata solutie ai nevoie. Face spuma suficienta. Pret 44 lei pentru 500 ml si 24 lei pentru 200 ml.

- spuma pentru baita: usoara, economica, placuta, ideala pentru bebelusi de la prima baita, e fain ca avand dispenser nu trebuie sa iei recipientul in mana. Avem feedback-uri foarte bune pentru ea. Pret 26 lei.

- spuma de ras: testata prin reprezentant, ca mie inca nu-mi creste barba dar are Andrei pentru amandoi. A fost multumit de ea, mai putin de mirosul de scortisoara care nu-i place (e de fapt de cacao, dar s-o lasam asa). Pret 40 lei.

- servetelele de igiena intima: un produs pe care toata lumea ar trebui sa-l aiba in geanta, chiar si barbatii as zice. E un produs care isi face treaba, nu-s prea multe de detaliat aici. Pret 20 lei pentru o cutie cu 10 bucati.

- crema hidratanta Elixir Vegetal pentru ten normal si mixt: nu am incercat decat cateva mostre asa ca nu pot oferi o parere foarte relevanta, crema mi s-a parut hidratanta insa putin cam grasa pentru tenul meu mixt. Pret 72 lei.

- masca cu argila verde: este dedicata tenului gras, contine argila verde si alba, ulei de jojoba, menta si rozmarin. Eu, avand tenul mixt, mai nou o folosesc numai pe zonele grase, pentru ca este puternic astringenta pentru tenul care nu este gras. Are un efect anti sebum excelent. Pretul este de 28 lei pentru 100 ml, la o utilizare pe saptamana ajunge intre 6 luni si 1 an.

- pasta de dinti Dentolis cu argila si propolis: mi s-a parut cea mai buna pasta de dinti Cattier, cel putin pentru gingiile mele sensibile, chiar a redus considerabil sangerarile. Gustul e ok pentru o pasta de dinti cu argila. Pret 23.10 lei pentru 75 ml.

- pasta de dinti cu argila si lamaie: este dedicata gingiilor sensibile insa nu am observat ca ar avea vreun efect deosebit. In schimb are gust de bomboane comunste cu lamaie, ceea ce pentru o pasta de dinti naturala si cu argila pe deasupra e un plus. Pret 21 lei pentru 75 ml.

- pasta de dinti cu argila si rozmarin: este creata pentru a ajuta la intarirea smaltului dintilor si la eliminarea placii dentare, dar contine si sare de mare care tonifica gingiile. N-a avut efect la gingii dar in rest a fost buna. Pret 23.10 lei pentru 75 ml.

- spuma pentru toata familia: este un gel de dus spumant foarte usor, care poate fi folosit la orice varsta si de orice sex, datorita compozitiei si mirosului placut de lamaie. E si foarte economica, e la ambalaj de 500 ml si costa 34 lei.

- balsam de buze cu mango: eu am unul permanent in geanta, hidrateaza destul de bine, e potrivit pentru intretinere. Pentru cei cu buze foarte uscate recomand totusi balsamurile 100% organice Balm Balm. Pret 14 lei.

Toate produsele Cattier sunt disponibile aici, BioBunatati fiind mandru sa fie singurul magazin online, cu exceptia celui al importatorului, in care se gasesc cosmeticele Cattier.

9 comentarii:

  1. De mentionat si ca sunt ceva mai ieftine la tine decat la Plafar. (cel putin al nostru din Cta) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu balsamul de buze, imi place tare mult, mai ales mirosul. Testez acum o crema de fata pentru noapte si samponul cu otet pentru par gras si am si esantioane din crema pentru bebelusi, dar o s-o testez tot eu, nu pe Eliza. De sampon sunt foarte multumita, e singurul sampon cu ingrediente organice care chiar imi curata parul. Am un par tare dificil si patesc cu el cum patesti tu cu deodorantul. Nu functioneaza nimic bio, numai cele clasice, cu chimicale cu tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai uitat sa spui ce draguta este importatoarea. :)))
    Din pacate nu mai produc servetelele de igiena intima. Ecocert nu mai certifica decat servetelele demachiante sau ceva de genul. Eu imi bagasem cate unul in fiecare geanta. Erau mult mai usor de folosit decat oricare aletele din cauza ambalajului individual, sunt trista.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se poate sa ma sfatuiti, dintre toate sapunurile si gelurile de spalat, care este cel mai indicat pentru igiena intima? Am cercetat toate produsele dar nu m-am oprit la niciunul. Imi puteti recomanda ceva? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  5. produsul acesta este facut special pentru igiena intima, este foarte usor si calmant si are feedback-uri bune de la clienti http://biobunatati.ro/product.php?id_product=581

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, multumesc ca mi-ai spus, sunt 2 magazine fizice care vand Cattier si au si site, nu cred ca e cazul celui de la care mi-ai dat link pentru ca importatorul nu stie despre cine e vorba. Revin cu informatia cand o primesc de la ei. Dar, ca si magazin online, numai online, suntem singurii.
    Nu am publicat comentariul pentru ca nu simt nevoia sa fac reclama nimanui pe care nu il cunosc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Olivia,
    Am inteles de ce nu ai postat comentariul, e normal, nu poti sa faci reclama la oricine. Dar totusi eu raman la ideea mea: indiferent ca un site are sau nu si magazin fizic, faptul ca in afara de BioBunatati si BioBeauty mai exista inca un site care comercializeaza produse Cattier, rezulta ca BioBunatati nu este unicul magazin online (am mai gasit si bioplace.ro).
    De fapt pe mine fraza de la sfarsitul articolului m-a deranjat. Nu vreau sa insist prea mult pe acest subiect, si sa caut acum site-urile care comercializeaza marca Cattier, nu, dar nu mi s-a parut corecta afirmatia fata de cititori.
    Eu asa consider.
    Daca n-am inteles eu ceva din explicatia ta...scuze. Stiu ca nici acest comentariu nu va fi publicat pentru ca am scris denumirea altui site si inteleg.
    Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, acum am vazut comentariul pentru ca neaprobandu-l pe primul Blogger l-a bagat in spam. Noi suntem numai magazin online, ca si Biobeauty. Celelelte doua sunt magazine fizice care au facut si un site. Asta e diferenta. Politica importatorului este de a nu distribui produsele catre magazinele online, noi suntem singurii pentru care s-a facut exceptie de la aceasta regula. Ei lucreaza numai cu magazine fizice, care treaba lor pe ce canale mai vand. Mai clar de atat nu pot sa explic.

    RăspundețiȘtergere