miercuri, 17 august 2011

Wish leapsa

Pe cuvant ca nu-mi plac lepsele.Da'-i asa relaxant sa vii seara acasa, sa te strecori printre cele omiedejucarii pozitionate strategic pe fiecare centimetru patrat de podea, sa te uiti la movila de obiecte din mijlocul sufrageriei pe care trebuie sa le strangi, pentru ca cineva a facut o pasiune mai nou pentru bureti de vase si maturi (cineva care nu e eu, evident), si sa gasesti o leapsa pentru tine. Buretii mai pot sa astepte.

Leapsa este de la Raluca-Kzarinne-Smotocel si e despre 5 dorinte - era mai bine 10 sau 20 sau 100, daca ma intrebati pe mine. Ca imi place mie sa fac rezumate, dar la dorinte nu incap in 5.
Dar sa facem un efort de rezumatul rezumatului:

1. cand eram mica vroiam sa ma fac mare, mi se parea umilitor sa fiu tratata ca un tzanc idiot. Acum am 32 de ani si inca vreau sa ma fac mare, desi situatia s-a imbunatatit considerabil. Nu si in ceea ce o priveste pe mama, desi cred ca e destul de des intalnit ca parintii sa considere ca au facut niste copii retardati care au nevoie sa li se spuna cu ce sa se imbrace la 30 de ani.

2. vreau ca poporul meu sa iasa din Evul Mediu. Sa se respecte unii pe altii, nu sa se bata cu furcile pe camp, sa doreasca si binele celorlalti, nu sa moara toti ca sa le iei tu gainile, sa munceasca de drag, nu ca vine boierul si-i trage in teapa.

3. vreau o casa pe un deal cu o livada in fata, padurea in spate si muntele la orizont. Si cu birou cu geamuri mari si terasa. Si unde sa am tot timpul prieteni in vizita.

4. vreau ca pana mor sa nu fi ramas niciun colt de lume pe care sa nu-l fi vazut. Bine, putem sa le sarim pe alea cu temperaturi sub zero grade.

5. vreau mai multa minte (cred ca de fapt se cheama intelepciune chestia la care ma refer). Pe principiul : "Doamne, da-mi intelepciune sa rezist, ca daca-mi dai putere mi-e ca-i bat pe toti".

si dorinta 6 (bonus): vreau sa dispara tigarile. De tot.

Leapsa pentru Roxana, Ana si Georgia.

Un comentariu: